Punctul nu a greşit. Aeroportul din Târgu Mureş a pierdut compania Wizz Air.
Wizz Air, cea mai mare companie aeriană low cost din Europa Centrală şi de Est, anunţă astăzi că, din cauza restricțiilor operaționale în curs, suspendarea temporară a operațiunilor de pe Aeroportul Internaţional Transilvania Târgu Mureş (TGM) va continua pe perioada lucrărilor de renovare a pistei.
Aeronava Wizz Air Airbus A320 și echipajul, care deserveau rutele din Târgu Mureș, vor rămâne temporar la Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj (CLJ) până ce pista va fi îmbunătățită la Aeroportul Târgu Mureș. Toate zborurile din Târgu Mureș vor fi operate după orarul obișnuit, din Cluj Napoca, până pe 8 ianuarie 2017. Începând cu 9 ianuarie 2017 programul curselor din Târgu Mureș va fi consolidat și optimizat cu al celor din Cluj-Napoca, pentru a evita suprapunerea zborurilor. Clienții cu rezervări afectate de decizia Wizz Air de suspendare temporară a zborurilor din Târgu Mureş sunt contactaţi şi li se oferă ramburasare completă, WIZZ Credit sau reprogramarea gratuită.
Pentru următoarele două săptămâni, până pe 7 decembrie 2016, Wizz Air le va pune la dispoziţie pasagerilor de pe zborurile vizate transfer cu autocarul între aeroporturile din Târgu Mureş şi cel din Cluj-Napoca. Pasagerii pot opta şi pentru transport propriu între cele două aeroporturi, caz în care cheltuielile de călătorie le vor fi rambursate de către Wizz Air, într-o limită rezonabilă, după depunerea unei cereri pe wizzair.com/ro-RO/Claims. Pasagerii sunt rugați să verifice pe website-ul WIZZ programul actualizat al curselor de autocar între cele două aeroporturi.
Tamara Vallois, Wizz Air Head of Communications declară: “În calitate de parteneri dedicați ai aerportului din Târgu Mureș, cu o aeronavă alocată și cu echipaj local, aşteptăm cu nerăbdare pista îmbunătăţită, care va aduce beneficii regiunii mulţi ani de acum înainte. Suspendarea temporară a operaţiunilor va ajuta autorităţile aeroportului să finalizeze renovarea şi procesul de reasfaltare a pistei într-un timp cât mai scurt. Suntem nerăbdători să ne reluăm operaţiunile de la Târgu Mureş în 2017, odată ce lucrările vor fi finalizate.”
Dorim sa avem Aeroportul functional cit mai repede ! Va rugam sa nu ne dezamagiti ! Multumim .
Am inteles mesajul optimist al reprezentantei wizzair ca o mare dezilizie.Dar credeti ca acesta mai era daca la conducerea aeroportului si a judetului mures nu ar fi fost 2 UDMR-isti si campania de alegeri de acum?Este praf in ochi Wizzair nu mai are nici un motiv sa-si canibalizeze cursele pe aceleasi destinatii din CLuj si Sibiu cu cele din Targu Mures chiar daca consiliul judetean baga cateva zeci de milioane de euro acolo.Asa ca adio Wizz air cu toate vorbele politicoase ale presedintilor de la CJMures si aeroport.Doi politruci habarnisti ce -si dau cu parerea ei fiind fete mari si de vina fiind altcineva.Dar atunci de ce s-au cocotat pe posturile astea luand o caciula de bani iar aeroportul isi inchide zborurile regulate iar de pierdut pierzand doar fraierii din judet care sunt cointribuabili .De altfel Wizzair are o clauza in contract foarte interesanta prin care acestia iau sute de mii de euro penalitate de la aeroport daca acesta nu le asigura conditii de operare.Cine plateste penalitatile,Peti cumva?Nu tot fraierii din judet care contribuie la bugetul judetului ca doar Peti e fata mare si el are familie numeroasa si cei 3.000 de euro leafa data de catre presedintele CJMures,Peter Fernc nu-i ajung si pt.alt ceva.Asa ca rasu plansu este de noi si hazul de necaz ca la astea ne pricepem tonti.Pardon toti!
Cred că este falimentul aeroportului Tg Mureş, cel mai bine plasat aeroport din Transilvania, dar cel condus de incompetenţi. La Braşov se va face aeroport, iar Tg. Mureş se va închide din păcate. Wizz nu îşi va face două baze la aşa de mică distanţă una de cealaltă. Păcat de banii investiţi în aeroport şi de cei daţi companiei Wizz, se puteau face atâtea lucruri pentru judeţ!
@gorea
Mesajul de la wizzair a venit intre 2014-2016 cu 18 cerinte, iar oamenii care erau la conducere atunci au inceput unul singur. Adica studiul de fezabilitate pentru refacerea pistei de decolare. Asta da treaba, foarte harnici aproape ca japonezii.
Cat timp a fost la conducerea aeroportului domnul Runcan? 15-20 ani poate? Ma intreb ce a facut in timpul acesta totusi. Ah stiu, anul asta a lansat o carte cu istoria aeroportului. Pai da, asta era mai important decat starea aeroportului.
Saracul de el nu are nici o vina, vinovati sunt astia doi fraieri care au inceput acuma doua luni. Asta e mentalitatea pur romaneasca, mare pacat ca tara asta nu se va schimba in veci.