Ai o afacere mică și simți că trebuie să o promovezi, dar nu prea știi cum? Stai liniștit, nu ai nevoie de o întreagă agenție de publicitate la început. Următorul articol îți va prezenta câteva principii care să te ajute să dai rezultate chiar tu prin promovare, fără să fie nevoie să apelezi în permanență la experți.
Iată 5 moduri publicitare prin care să-ți duci business-ul la un nou nivel
- Testimoniale
Testimonialele prind, oamenii vor să audă părerile altora înainte să încerce ceva. Dacă se întâmplă să primești mesaje sau comentarii de mulțumire, nu ezita să le distribui și pe paginile de Social Media. Mai mult, încurajează clienții actuali să-ți lase recenzii și să-ți spună părerea despre produs. Chiar dacă nu toate opiniile vor fi pe gustul tău și vor putea fi postate, ele te pot ajuta să-ți dai seama cum să-ți îmbunătățești serviciile pe viitor.
- Grafică bună
Nu degeaba se spune la nesfârșit că o fotografie face cât o mie de cuvinte. Imaginile sunt importante și oamenii reacționează foarte bine la ele. Astăzi, nu e nevoie de servicii extrem de scumpe de graphic design pentru a avea reclame decente. Poți chiar tu să-ți prelucrezi câteva imagini cu nenumăratele programe și tutoriale existente pe internet.
Apoi, ai grijă să postezi rezultatele pe Social Media, dar și pe panourile stradale clasice care dau rezultate foarte bune. Poți cere o ofertă pentru publicitate outdoor eficientă de pe pentamedia.ro, iar cei de acolo te vor ajuta să alegi cea mai bună variantă de panou publicitar sau banner pentru afacerea ta.
- Publicitate utilă
Publicitatea țipătoare și enervantă este din ce în ce mai puțin apreciată și acceptată de către utilizatori. Dacă simt că reclama ta le pierde timpul, oamenii vor schimba instant canalul sau vor da skip. Ceea ce tu trebuie să urmărești este să faci reclame care să ofere utilitate. Fie că îi distrează pe oameni, că le oferă informații noi sau îi emoționează, o promovare bună nu are ca scop doar să vândă.
- Nu ascunde latura umană
Oamenii preferă să cumpere de la oameni, nu de la brand-uri. Nu ascunde latura umană, pentru că aceasta este cea cu care consumatorii tăi rezonează. Recunoaște când greșești, empatizează când clienții au o problemă și arată-le persoanele din spate. Sunt șanse mult mai mari să le câștigi simpatia așa. Dacă ai mai mulți angajați, fă postări de apreciere pentru ei. Dacă ești singur, vorbește despre valorile și misiunea ta cu proiectul. Sinceritatea față de clienții tăi este foarte importantă.
- Cunoaște-ți audiența
Trebuie întotdeauna să știi cum i te adresezi atunci când ai un business. Asta te va ajuta să înțelegi mult mai bine nevoile consumatorilor tăi, beneficiile care îi interesează și modul în care ar trebui să te adresezi. Încearcă să afli cât mai multe despre clienții tăi, vorbind cu ei sau prin sondaje de opinie. Oamenii din publicitate creează personas, personaje fictive care să întruchipeze consumatorul ideal, cu fricile, interesele și activitățile lui zilnice.
Așadar, câteva principii simple îți vor face afacerea să se diferențieze prin mulțimea de business-uri apărute acum în online. Fii un brand autentic, lasă latura umană la vedere, cunoaște-ți cât poți de bine audiența și apelează la servicii de calitate când vine vorba de promovare!
Sursă foto: Shutterstock.com