Adina Plopeanu, proprietara şi managerul hotelului Privo din Târgu-Mureş, îşi aminteşte că atunci când era tânără punea mare accent pe felul în care arată, astfel că mâncarea, gustul ei, şi asocierea cu un vin bun erau secundare.
„Poate că acum tendinţa generaţiei Z este să îşi dorească pastile, aşa gândeam şi eu la 16 ani. Doar că, în timp am realizat că îmi place să mănânc, să descopăr reţete noi şi mai ales să asociez preparatele cu vinuri. Sunt convinsă că în timp lumea va aprecia din ce în ce mai mult calitatea, autenticitatea şi va căuta experienţe noi.“
Ea mai spune că, din păcate, termenul de BIO nu îi mai inspiră încredere ca la începuturi. Din punctul său de vedere, lumea va încerca să mănânce cât mai sănătos, să verifice sursa alimentelor, iar cel mai important, să caute alimente cu gust şi miros.
„Trendul mondial indică o creştere a interesului pentru gastronomie, dar este foarte greu să mai identificăm un trendsetter cum ar fi Paul Bocuse sau Alain Ducasse“,
crede antreprenoarea care deţine unul dintre cele mai frumoase hoteluri din România. Sub umbrela brandului Privo sunt deschise un hotel cu design minimalist, de inspiraţie japoneză şi o vilă în stil Art Nouveau, cu o istorie de peste un secol.
Sursa: ZF
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.