Regulamentului de organizare și funcționare
a aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Reghin
Astăzi, 30.05.2025, Primarul Municipiului Reghin anunță deschiderea procedurii de transparență decizională referitoare la procesul de elaborare a PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE privind aprobarea Regulamentului de organizare si funcționare a aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Reghin.
Motivul elaborării acestui proiect de hotărâre îl constituie faptul că, urmare a Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Reghin nr. 6/2025, au survenit modificări ale structurii organizatorice și ca atare se impune adoptarea unei hotărâri a consiliului local prin care să fie aprobat Regulamentul de organizare și funcționare a aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Reghin. În principal, prin regulament, au fost actualizate și redefinite atribuțiile și modul de organizare a compartimentelor de specialitate din cadrul instituției în concordanță cu structura aprobată.
Documentația aferentă PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE cuprinde :
· Referatul de aprobare privind necesitatea adoptării proiectului de hotărâre propus nr. nr.42276/28.05.2025 ;
· Raportul de specialitate nr.42464/29.05.2025;
· Textul complet al Proiectului de hotărâre nr.110/28.05.2025;
· Anexa- Regulamentul de organizare și funcționare a aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Reghin;
Documentația poate fi consultată:
· Pe pagina de internet a instituției, www.primariareghin.ro, secțiunea “Transparență decizională”, la următorul link: https://www.primariareghin.ro/ro/primaria-reghin/transparenta-decizionala/ ;
· La sediul UAT Municipiul Reghin, P-ța Petru Maior, nr.41;
· Proiectul de hotărâre se poate obține în copie, pe baza unei cereri depuse la Centrul de Informare al Cetățeanului din cadrul instituției;
· Propuneri, sugestii și opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de hotărâre supus procedurii de transparență decizională se pot depune până la data 16.06.2025:
· Prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituției: www.primariareghin.ro , secțiunea „Transparență decizională” la linkul:
https://www.primariareghin.ro/fileadmin/editorimages/doc/Formulare/2022/formular_Legea_52.docx, care ulterior descărcării și completării se poate transmite pe adresa de e-mail office@primariareghin.ro;
· ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: office@primariareghin.ro;
· prin poștă, pe adresa mun.Reghin, jud.Mureș, P-ța Petru Maior, nr.41 ;
· la sediul instituției, la Centrul de Informare al Cetățeanului, situat la adresa: mun.Reghin, P-ța Petru Maior, nr.41 , în timpul programului de funcționare al acestuia, respectiv: Luni, Marți, Joi în intervalul orar: 8,00-16,00, Miercuri în intervalul orar: 8,00-18,30 și Vineri în intervalul orar: 8,00-13,30.
Materialele transmise vor purta mențiunea „Propuneri referitoare la proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare si funcționare a aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Reghin”.
Propunerile, sugestiile și opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituției www.primariareghin.ro, secțiunea “Transparență decizională” la linkul: https://www.primariareghin.ro/ro/primaria-reghin/transparenta-decizionala/
Nepreluarea recomandărilor formulate și înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesați există și posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de hotărâre, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociație legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituție publică până la data de 16.06.2025 .
Pentru informații suplimentare, vă stăm la dispoziție la următoarele date de contact: telefon: 0265/511112, interior 164, e-mail: office@primariareghin.ro, persoană de contact: Marinescu Sorina- responsabil