REFERITOR LA ELABORAREA PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE PENTRU APROBAREA DOCUMENTAȚIEI TEHNICO-ECONOMICE PRIVIND STABILIREA MODALITĂȚII DE GESTIUNE A ACTIVITĂȚII SPECIFICE DE SALUBRIZARE “CURĂȚAREA ȘI TRANSPORTUL ZĂPEZII DE PE CĂILE PUBLICE ȘI MENȚINEREA
ÎN FUNCȚIUNE A ACESTORAPE TIMP DE POLEI SAU DE ÎNGHEȚ”
UAT Municipiul Reghin,
Astăzi, 30.09.2022 , Primarul Municipiului Reghin anunță deschiderea procedurii de transparență decizională a procesului de elaborare a PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE PENTRU APROBAREA DOCUMENTAȚIEI TEHNICO-ECONOMICE PRIVIND STABILIREA MODALITĂȚII DE GESTIUNE A ACTIVITĂȚII SPECIFICE DE SALUBRIZARE “CURĂȚAREA ȘI TRANSPORTUL ZĂPEZII DE PE CĂILE PUBLICE ȘI MENȚINEREA ÎN FUNCȚIUNE A ACESTORA PE TIMP DE POLEI SAU DE ÎNGHEȚ”.
Proiectul de hotărâre a fost elaborat în vederea fundamentării, stabilirii soluțiilor optime și a modalității de gestiune a activității specifice privind curățarea și transportul zăpezii de pe căile publice și menținerea în funcțiune a acestora pe timp de polei sau îngheț, pe teritoriul administrativ al municipiului Reghin.
Problema identificată, soluția propusă în cadrul proiectului de hotărâre, impactul scontat, ș.a.m.d, sunt detaliate în Raportul de specialitate nr.55848/29.09.2022 și Referatul de aprobare privind necesitatea adoptării proiectului de hotărâre propus nr.55796/29.09.2022.
Documentația aferentă PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE cuprinde :
-Raportul de specialitate nr.55848/29.09.2022;
-Referatul de aprobare privind necesitatea adoptării proiectului de hotărâre propus nr.55796/29.09.2022;
-Studiul de oportunitate privind fundamentarea și stabilirea soluțiilor optime de gestiune a activității specifice de salubrizare “Curățarea și transportul zăpezii de pe căile publice și menținerea în funcțiune a acestora pe timp de polei sau de îngheț”-Anexa nr.1 la proiectul de hotărâre;
-Caietul de sarcini al Serviciului de Salubrizare pentru activitatea specifică “Curățarea și transportul zăpezii de pe căile publice și menținerea în funcțiune a acestora pe timp de polei sau de îngheț”- Anexa 2 la proiectul de hotărâre;
-Acordul-Cadru de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare-Activitatea A7-“Curățarea și transportul zăpezii de pe căile publice și menținerea în funcțiune a acestora pe timp de polei sau de îngheț, al Municipiului Reghin, jud.Mureș;
-Raportul final al Consultantului privind elaborarea obligațiilor contractuale din contractual nr.54168/20.09.2022;
-Textul complet al proiectului de hotărâre nr. 225/29.09.2022.
Documentația poate fi consultată:
-pe pagina de internet a instituției, www.primariareghin.ro, secțiunea Transparență decizională, la linkul https://www.primariareghin.ro/ro/primaria-reghin/transparenta-decizionala/;
-la sediul UAT Municipiul Reghin, P-ța Petru Maior, nr.41;
-proiectul de hotărâre se poate obține în copie, pe bază de cerere depusă la Centrul de Informare al Cetățeanului din cadrul instituției;
Propuneri, sugestii și opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de hotărâre supus procedurii de transparență decizională se pot depune până la data de 17.10.2022:
-prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituției: www.primariareghin.ro, secțiunea „Transparență decizională” la linkul https://www.primariareghin.ro/ro/primaria-reghin/transparenta-decizionala/ ;
-ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: office@primariareghin.ro;
-prin poștă, pe adresa mun.Reghin, P-ța Petru Maior, nr.41 ;
-la sediul instituției, la Centrul de Informare al Cetățeanului , situat la adresa mun.Reghin, P-ța Petru Maior, nr.41 , în timpul programului de funcționare al acestuia, respectiv: Luni, Marți, Joi și Vineri în intervalul orar 8,30-16,30, miercuri în intervalul orar 8,30-18,30.
Materialele transmise vor purta mențiunea „Propuneri privind PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PENTRU APROBAREA DOCUMENTAȚIEI TEHNICO-ECONOMICE PRIVIND STABILIREA MODALITĂȚII DE GESTIUNE A ACTIVITĂȚII SPECIFICE DE SALUBRIZARE CURĂȚAREA ȘI TRANSPORTUL ZĂPEZII DE PE CĂILE PUBLICE ȘI MENȚINEREA ÎN FUNCȚIUNE A ACESTORA PE TIMP DE POLEI SAU DE ÎNGHEȚ.
“Propunerile, sugestiile și opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituției www.primariareghin.ro, secțiunea “Transparență decizională” la linkul https://www.primariareghin.ro/ro/primaria-reghin/transparenta-decizionala/ .
Nepreluarea recomandărilor formulate și înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesați există și posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de hotărâre, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociație legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituție publică până la data de 31.10.2022.
Pentru informații suplimentare, vă stăm la dispoziție la următoarele date de contact: telefon: 0265/511112, interior 106, e-mail: office@primariareghin.ro, persoană de contact: Marinescu Sorina- responsabil cu societatea civilă .