Referitor la elaborarea PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE privind aprobarea Regulamentului de ridicare, transport, depozitare și restitituire a vehiculelor staționate neregulamentar pe domeniul public al municipiului Reghin
UAT Municipiul Reghin,
Astăzi, 09.05.2023, Primarul Municipiului Reghin anunță deschiderea procedurii de transparență decizională referitoare la procesul de elaborare a PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE privind aprobarea Regulamentului de ridicare, transport, depozitare și restitituire a vehiculelor staționate neregulamentar pe domeniul public al municipiului Reghin.
Motivul elaborării acestui proiect de hotarâre îl constituie necesitatea adoptării unui Regulament pentru stabilirea cadrului legal de desfășurare a activității de ridicare, de pe domeniul public, al vehiculelor staționate neregulamentar.
Documentația aferentă PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE cuprinde :
- Referatul de aprobare privind necesitatea adoptării proiectului de hotărâre propus nr.35607/06.04.2023 ;
- Raportul de specialitate nr.35681/07.04.2023;
- Textul complet al Proiectului de hotărâre nr.101/06.04.2023 privind aprobarea Regulamentului de ridicare, transport, depozitare și restitituire a vehiculelor staționate neregulamentar pe domeniul public al municipiului Reghin ;
- Anexa- Regulamentul de ridicare, transport, depozitare și restitituire a vehiculelor staționate neregulamentar pe domeniul public al municipiului Reghin.
Documentația poate fi consultată:
- Pe pagina de internet a instituției, www.primariareghin.ro, secțiunea “Transparență decizională”, la următorul link: https://www.primariareghin.ro/ro/primaria-reghin/transparenta-decizionala/ ;
- La sediul UAT Municipiul Reghin, P-ța Petru Maior, nr.41;
Proiectul de hotărâre se poate obține în copie, pe bază de cerere depusă la Centrul de Informare al Cetățeanului din cadrul instituției;
Propuneri, sugestii și opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de hotărâre supus procedurii de transparență decizională se pot depune până la data de 26.05.2023 :
- prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituției: www.primariareghin.ro, secțiunea „Transparență decizională” la linkul https://www.primariareghin.ro/fileadmin/editorimages/doc/Formulare/2022/formular_Legea_52.docx, care ulterior descărcării și completării se poate transmite pe adresa de e-mail office@primariareghin.ro ;
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: office@primariareghin.ro;
- prin poștă, pe adresa mun.Reghin, jud.Mureș, P-ța Petru Maior, nr.41 ;
- la sediul instituției, la Centrul de Informare al Cetățeanului, situat la adresa: mun.Reghin, P-ța Petru Maior, nr.41 , în timpul programului de funcționare al acestuia, respectiv: Luni, Marți, Joi în intervalul orar: 8,00-16,00, Miercuri în intervalul orar: 8,00-18,30 și Vineri în intervalul orar: 8,00-13,30.
Materialele transmise vor purta mențiunea „Propuneri referitoare la proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de ridicare, transport, depozitare și restitituire a vehiculelor staționate neregulamentar pe domeniul public al municipiului Reghin”.
Propunerile, sugestiile și opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituției www.primariareghin.ro, secțiunea “Transparență decizională” la linkul: https://www.primariareghin.ro/ro/primaria-reghin/transparenta-decizionala/
Nepreluarea recomandărilor formulate și înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesați există și posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de hotărâre, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociație legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituție publică până la data de 26.05.2023 .
Pentru informații suplimentare, vă stăm la dispoziție la următoarele date decontact: telefon: 0265/511112, interior 164, e-mail: office@primariareghin.ro, persoană de contact: Marinescu Sorina- responsabil cu societatea civilă.