Referitor la elaborarea PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE pentru aprobarea documentației tehnico-economice privind stabilirea modalității de gestiune
a activităților specifice de salubrizare desfășurate de operatori pe căile publice
(Deszăpezire și Curățenie stradală)
Astăzi, 15.06.2023, Primarul Municipiului Reghin anunță deschiderea procedurii de transparență decizională referitoare la procesul de elaborare a PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE pentru aprobarea documentației tehnico-economice privind stabilirea modalității de gestiune a activităților specifice de salubrizare desfășurate de operatori pe căile publice (Deszăpezire și Curățenie stradală).
Motivul elaborării acestui proiect îl constituie faptul că, la momentul actual, la nivelul Municipiului Reghin, activitatea specifică de salubrizare ”curăţarea şi transportul zăpezii de pe căile publice din localitate şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau de îngheţ” (Deszăpezire) nu este gestionată conform prevederilor legale, precum și faptul că, Contractul de delegare de gestiune prin concesiune a serviciului public de salubrizare din municipiul Reghin nr. 17658/22.10.2008 cu actele adiționale nr.1-10 (contract prin care este concesionată către SC RAGCL SA activitatea specifică de salubrizare – măturatul și spălatul căilor publice) expiră la data de 22.10.2023.
Documentația aferentă PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE cuprinde :
- Referatul de aprobare nr.44622/13.06.2023 privind necesitatea adoptării proiectului de hotărâre propus;
- Raportul de specialitate nr.44786 /14.06.2023;
- Textul complet al Proiectului de hotărâre nr.163/14.06.2023 pentru aprobarea documentației tehnico-economice privind stabilirea modalității de gestiune a activităților specifice de salubrizare desfășurate de operatori pe căile publice (Deszăpezire și Curățenie stradală);
- Anexe:
1.Studiul de oportunitate privind fundamentarea și stabilirea soluțiilor optime de gestiune a activităților specifice de salubrizare desfășurate de operatori pe căile publice (Deszăpezire și Curățenie stradală);
2.Caietul de sarcini al Serviciului de Salubrizare pentru activitatea specifică ”Curăţarea şi transportul zăpezii de pe căile publice din localitate şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau de îngheţ”;
3.Caietul de sarcini al Serviciului de Salubrizare pentru activitatea specifică ”Măturatul, spălatul şi stropitul căilor publice din localitate, inclusiv colectarea şi transportul deşeurilor de pământ şi pietre provenite de pe căile publice la depozitele de deşeuri, precum şi a deşeurilor provenite din coşurile stradale la depozitele de deşeuri şi/sau la instalaţiile de tratare”;
4.Contract de delegare – model
Documentația poate fi consultată:
- Pe pagina de internet a instituției, www.primariareghin.ro, secțiunea “Transparență decizională”, la următorul link: https://www.primariareghin.ro/ro/primaria-reghin/transparenta-decizionala/ ;
- La sediul UAT Municipiul Reghin, P-ța Petru Maior, nr.41;
Proiectul de hotărâre se poate obține în copie, pe bază de cerere depusă la Centrul
de Informare al Cetățeanului din cadrul instituției;
Propuneri, sugestii și opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de hotărâre supus procedurii de transparență decizională se pot depune până la data de 07.07.2023 :
- prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituției: www.primariareghin.ro, secțiunea „Transparență decizională” la linkul https://www.primariareghin.ro/fileadmin/editorimages/doc/Formulare/2022/formular Legea_52.docx, care ulterior descărcării și completării se poate transmite pe adresa de e-mail office@primariareghin.ro ;
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: office@primariareghin.ro;
- prin poștă, pe adresa mun.Reghin, jud.Mureș, P-ța Petru Maior, nr.41 ;
- la sediul instituției, la Centrul de Informare al Cetățeanului, situat la adresa: mun.Reghin, P-ța Petru Maior, nr.41 , în timpul programului de funcționare al acestuia, respectiv: Luni, Marți, Joi în intervalul orar: 8,00-16,00, Miercuri în intervalul orar: 8,00-18,30 și Vineri în intervalul orar: 8,00-13,30.
Materialele transmise vor purta mențiunea „ Propuneri referitoare la proiectul de hotărâre pentru aprobarea documentației tehnico-economice privind stabilirea modalității de gestiune a activităților specifice de salubrizare desfășurate de operatori pe căile publice (Deszăpezire și Curățenie stradală) ”.
Propunerile, sugestiile și opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituției www.primariareghin.ro, secțiunea “Transparență decizională” la linkul: https://www.primariareghin.ro/ro/primaria-reghin/transparenta-decizionala/.
Nepreluarea recomandărilor formulate și înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesați există și posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de hotărâre, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociație legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituție publică până la data de 07.07.2023.
Pentru informații suplimentare, vă stăm la dispoziție la următoarele date de contact: telefon: 0265/511112, interior 164, e-mail: office@primariareghin.ro, persoană de contact: Marinescu Sorina- responsabil cu societatea civilă.