privind închirierea prin licitație publică a unor spații din incinta Halei Agroalimentare situată în municipiul Reghin, strada Piața Mare , nr. 27, jud. Mureș, în vederea desfășurării de activități comerciale
1) Denumirea și sediul locatorului: Municipiul Reghin cu sediul în Reghin, Piața Petru Maior nr. 41, jud. Mureș, având CIF 3675258, cod poștal 545300, telefon/fax: 0265-511.112, 0265-512.542, e-mail: office@primariareghin.ro.
2) Obiectul și durata închirierii:Închirierea prin licitație publică a unor spații în suprafață totală de 625,96 mp din incinta Halei Agroalimentare situată în municipiul Reghin, strada Piața Mare nr. 27, jud. Mureș, aparținând domeniului public al Municipiului Reghin, identificată în CF nr. 56033/Reghin, nr. cad. 56033-C3, în vederea desfășurării de activități comerciale de tip retail, supermarket, respectiv :Birou nr. 1 cu suprafața de 18,71 mp, spațiu zona non alimentară în suprafață de 372,50 mp, zona de acces (intrarea secundară nr. 2) cu suprafața de 49,33 mp, rampă aprovizionare exterioară cu suprafața de 63,72 mp, spațiu aprovizionare cu suprafața de 50,79 mp, spațiu nr. 10 cu suprafața 23,65 mp, spațiu nr. 11 cu suprafața de 23,65 mp, grup sanitar femei cu suprafața 13,82 mp și grup sanitar bărbați cu suprafața 9,79 mp. Închirierea se face conform HCL Reghin nr. 229 din 25.10.2023, a caietului de sarcini și în temeiul legal art. 332-335 din OUG nr. 57/2019.
Termenul de închiriere este de 5 (cinci) ani, cu începere de la data semnării contractului de închiriere de către ambele părți, cu posibilitatea de prelungire cu acordul părţilor, prin act adițional.
3) Locul de unde se poate obține documentația: Documentația de atribuire este pusă la dispoziţia solicitanţilor de către persoanele din cadrul Compartimentului Administrarea Domeniului Public și Privat, Parcări (camera 24), între orele 08:00-16:00 în zilele de luni, marți și joi, miercuri între orele 08:00-18:30 și vineri între orele 08:00-13:30 în urma unei cereri scrise depuse la Centrul de Informare a Cetățeanului din cadrul instituției, din municipiul Reghin, Piața Petru Maior nr. 41, jud. Mureș sau la adresa de e-mail:office@primariareghin.ro şi a achitării unei taxe de 30 lei la casierie sau în contul RO15TREZ47721360214XXXXX, deschis la Trezoreria Reghin.
4)Garanția de participare la licitație este în valoare de 43.817 lei și poate fi achitată în baza unei note de plată eliberată de persoanele din cadrul Compartimentului Administrarea Domeniului Public și Privat, Parcări ( camera nr. 24) la casieria din cadrul instituției – Municipiul Reghin, Piața Petru Maior nr. 41, Reghin, jud. Mureș, sau cu ordin de plată în contul Municipiului Reghin, RO68TREZ4775006XXX000106 deschis la Trezoreria Reghin, cu specificaţia la obiectul de plată „Garanţie de participare la licitația publică pentru închirierea unor spații din incinta Halei Agroalimentare.”
5) Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 04.12.2023, ora 15:00.
6) Data limită și locul de depunere a ofertelor: 11.12.2023, ora 10:00, la sediul Municipiului Reghin, Centrul de Informare a Cetățeanului (Registratura). Ofertele se depun într-un singur exemplar, în două plicuri sigilate, unul exterior și unul interior.
7) Data, ora și locul de deschidere a ofertelor: 11.12.2023, ora deschiderii ofertelor: ora 11:00, la sediul Municipiului Reghin.
8) Denumirea, adresa, faxul și adresa de e-mail a instituției competente în soluționarea litigiilor apărute: Tribunalul Târgu Mureș, Secția de Contencios Administrativ a Tribunalului Târgu Mureș din municipiul Târgu Mureș, bd 1 Decembrie 1918, nr. 250-254, jud. Mureș, telefon 0265-260323, fax: 0265-267856, e-mail:tr-mures-reg@jus.ro.
9) Data transmiterii prezentului anunț de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 13.11.2023.