ANUNȚ

ANUNȚ


Referitor la elaborarea PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE 
privind aprobarea Planului anual de acțiune privind serviciile sociale administrate și finanțate din bugetul local al municipiului Reghin,
 pentru anul 2025

  UAT Municipiul Reghin, 
           Astăzi, 12.12.2024, Primarul Municipiului Reghin anunță deschiderea procedurii de transparență decizională a procesului de elaborare a PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE  privind aprobarea Planului anual de acțiune privind serviciile sociale administrate și finanțate din bugetul local al municipiului Reghin, pentru anul 2025.
Motivul elaborării acestui proiect de hotărâre îl constituie faptul că Direcția Asistență Socială Reghin are obligația de a  elabora planul anual de acțiune privind serviciile sociale administrate și finanțate din bugetul consiliului local,  pe care îl transmite, ulterior,  spre aprobare consiliului local.
Documentația aferentă PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE cuprinde : 
• Referatul de aprobare privind necesitatea adoptării proiectului de hotărâre propus nr.84988/11.12.2024; 
• Raportul de specialitate nr.84991/11.12.2024;
• Textul complet al proiectului de hotărâre nr.237/11.12.2024 privind aprobarea Planului anual de acțiune privind serviciile sociale administrate și finanțate din bugetul local al municipiului Reghin, pentru anul 2025;
• Planul anual de acțiune privind serviciile sociale administrate și finanțate din bugetul local al municipiului Reghin, pentru anul 2025; 
Documentația poate fi consultată:
• Pe pagina de internet a instituției, www.primariareghin.ro, secțiunea “Transparență decizională”, la următorul link: https://www.primariareghin.ro/ro/primaria-reghin/transparenta-decizionala/ ;
• La sediul UAT Municipiul Reghin, P-ța Petru Maior, nr.41;
Proiectul de hotărâre se poate obține în copie, pe bază de cerere depusă la Centrul de Informare al Cetățeanului din cadrul instituției;
Propuneri, sugestii și opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de hotărâre supus procedurii de transparență decizională se pot depune până la data de 30.12.2024:
• prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituției: www.primariareghin.ro, secțiunea „Transparență decizională”  la linkul https://www.primariareghin.ro/fileadmin/editorimages/doc/Formulare/2022/formular_Legea_52.docx;
• ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: office@primariareghin.ro;
• prin poștă, pe adresa  mun.Reghin, P-ța Petru Maior, nr.41 ; 
• la sediul instituției, la Centrul de Informare al Cetățeanului, situat la adresa: mun.Reghin, P-ța Petru Maior, nr.41, în timpul programului de funcționare al acestuia, respectiv: Luni, Marți și Joi în intervalul orar 8,00-16,00, Miercuri în intervalul orar 8,00-18,30 și Vineri   în intervalul orar 8,00-13,30.
Materialele transmise vor purta mențiunea „Propuneri referitoare la PROIECTUL DE HOTĂRÂRE privind aprobarea Planului anual de acțiune privind serviciile sociale administrate și finanțate din bugetul local al municipiului Reghin, pentru anul 2025. 
Propunerile, sugestiile și opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituției www.primariareghin.ro, secțiunea “Transparență decizională” la linkul https://www.primariareghin.ro/ro/primaria-reghin/transparenta-decizionala/ .0
Nepreluarea recomandărilor formulate și înaintate în scris va fi justificată în scris.
     Pentru cei interesați există și posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de hotărâre, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociație legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituție publică până la data de 30.12.2024.   
      Pentru informații suplimentare, vă stăm la dispoziție la următoarele date de contact: telefon: 0265/511112, interior 106, e-mail: office@primariareghin.ro, persoană de contact: Marinescu Sorina- responsabil cu societatea civilă.