1. Informaţii generale privind locatorul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact:
– Municipiul Reghin, cu sediul în municipiul Reghin, strada P-ța Petru Maior nr. 41, județul Mureș, telefon/fax 0265/511112, email: office@primariareghin.ro, cod fiscal 3675258.
2. Informaţii generale privind obiectul închirierii prin licitație publică, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie închiriat:
Terenurile care urmează a fi închiriate sunt situate în municipiul Reghin și aparțin domeniului public al Municipiului Reghin. Pe acestea vor fi amplasate chioșcuri metalice pentru comercializarea de articole pirotehnice din categoria I, în următoarele locații:
- 3 terenuri situate în zona centrală, respectiv Parcul Central (locul nr. 1) având CF nr. 55548/Reghin, nr. cad. 55548 și P-ța Petru Maior (locurile nr. 2 și nr. 3 ) având CF nr. 62523/Reghin, nr. cad. 62523 în suprafață de 6 mp fiecare;
- 2 terenuri situate pe strada Gării (locul nr. 4 și nr. 5), având CF nr. 61217/Reghin, nr. cad. 61217, în dreptul imobilului cu nr. 23-25 (magazinul Kaufland) în suprafață de 6 mp fiecare;
- 2 terenuri situate în zona Dacia, având CF nr. 62745/Reghin, nr. cad. 62745, unu în parcarea din fața magazinului Ceres (locul nr.6), și celălalt în dreptul magazinului Pansab ( locul nr. 7), în suprafață de 6 mp fiecare;
– 1 teren situat pe strada Vănătorilor FN, în fața magazinului Penny Market (locul nr.8), în suprafață de 6 mp, conform Caietului de Sarcini, HCL Reghin nr. 232/27.10.2022 și în temeiul legal: O.U.G. 57/03.07.2019.
3. Informaţii privind documentaţia de atribuire:
– se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire:
– în baza unei cereri depuse la Municipiul Reghin.
3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire:
– Compartimentul Administrarea Domeniului Public și Privat, Parcări, camera 24 din cadrul Municipiului Reghin, cu sediul în municipiul Reghin, strada P-ța Petru Maior nr. 41, județul Mureș.
3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul:
– 30 lei/exemplar, ce se achită în numerar la casieria Municipiului Reghin sau prin ordin de plată în contul RO15TREZ47721360214XXXXX, deschis la Trezoreria Reghin, CIF 3675258.
3.4. Dată limită privind solicitarea clarificărilor:
-22.11.2022 ora 15:00 (minim 5 zile lucrătoare fără capete înainte de data limită de depunere a ofertelor)
4. Informaţii privind ofertele:
4.1. Data limită de depunere a ofertelor:
-05.12.2022 ora 11:00 (minim 20 zile calendaristice fără capete până la data limită de depunere a ofertelor)
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele:
-Municipiul Reghin, cu sediul în municipiul Reghin, strada P-ța Petru Maior, nr. 41, județul Mureș, la Registratură.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă:
-se depun într-un singur exemplar, în două plicuri sigilate: unul exterior și unul interior.
5. Data şi locul la care se va desfăşura sedinţa publică de deschidere a ofertelor:
-05.12.2022 ora 12:00, Municipiul Reghin, Strada P-ța Petru Maior nr. 41, județul Mureș, sala de ședințe-etaj 1.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei:
-Secția de Contencios Administrativ a Tribunalului Târgu Mureș din municipiul Târgu Mureș, Strada Bolyai nr. 30, județul Mureș, telefon 0265/260323, fax: 2652/67856, email: secretartrib@just.ro.
7. Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării:
04.11.2022