Încă mai sunt români care, pe lângă faptul că merg cu ele pe unde nu au voie și fără să respecte regulile de circulație în trafic, le parchează în locuri necorespunzătoare, în mijlocul trotuarelor, pe căi de acces înguste, de-a curmezișul sau trântite la pământ.
Mai sunt și persoane care le vandalizează sau le fură, și se pare că numărul de astfel de cazuri încă este unul de luat în seamă de operatorii flotelor de trotinete. Nu toate orașele au aceleași probleme și nici toate zonele din orașe sunt la fel de periculoase pentru trotinete, dar încă sunt zone în care utilizarea lor este limitată sau restricționată complet. Utilizatorii le pot vedea ușor zonele marcate pe hărțile din aplicații și pe care ar prefera să le evite.
„Încă este un procent semnificativ de trotinete care au probleme sau care sunt vandalizate. Nu este România țara în care avem cele mai multe probleme cu trotinetele, dintre toate în care activează Bolt, dar nici nu putem spune că nu avem probleme în acest sens.
Zonele cu restricții există mai degrabă cu scopul de a descuraja clienții, deoarece sunt zone în care știm că sunt șanse mai mari să se întâmple ceva cu trotinetele noastre. Știm că este o experiență destul de neplăcută să ajungi într-o zonă în care viteza este limitată sau în care nu poți parca trotineta, dar, repet, este și dorința noastră de a menține acest serviciu la un nivel la care este viabil din punctul de vedere al business-ului”, a explicat Cristian Sălceanu.
Articolul complet pe Wall-Street.ro