Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a recepţionat 15,4 kilometri de autostradă, lungimea totală a şoselelor de mare viteză ajungând la 748. Alţi 21 de kilometri sunt aproape finalizaţi, dar încă nu pot fi daţi în folosinţă, a anunţat duminică, într-un comunicat, CNAIR.
În ceea ce priveşte autostrada Braşov – Târgu Mureş – Cluj-Oradea, lucrările pe sectorul Ogra-Iernut au evoluat de la 0% la începutul anului, până la 36% în acest moment. Contractul a fost semnat în anul 2016. „Sectorul Iernut-Cheţani, al aceleiaşi autostrăzi, a evoluat de la 0% la 20% anul acesta, iar sectorul Cheţani – Câmpia Turzii, a înregistrat un progres de la 0% la 5%. Aceasta în condiţiile în care autorizaţiile de construcţie au putut fi eliberate pentru cele două sectoare abia în luna mai, respectiv luna noiembrie a acestui an, după eliminarea unor blocaje create în anii anteriori”, menţionează CNAIR.
Lungimea însumată a acestor trei sectoare ale autostrăzii Braşov – Târgu Mureş – Cluj – Oradea, depăşeşte 37 de kilometri.
Tot pe autostrada Braşov – Târgu Mureş – Cluj – Oradea, lucrările pe sectorul Ungheni-Ogra, cu o lungime de aproape 10 km, au progresat anul acesta de la 17% la 60%, înregistrându-se de la începutul anului 2017 o evoluţie de 43 de procente. Contractul pentru acest proiect a fost semnat în ianuarie 2016, iar până în ianuarie 2017 progresase cu doar 17 procente.
A fost reluată sau continuată inclusiv construcţia celor 9 variante ocolitoare noi, după ce au fost soluţionate o serie de probleme care blocau proiectele. „Cu o lungime însumată de peste 100 km, sunt în fază de execuţie a lucrărilor variantele ocolitoare ale localităţilor Caracal, Carei, Braşov, Săcuieni, Tecuci, Târgu Jiu, Bacău, Mihăileşti şi Târgu Mureş. Progresul fizic al lucrărilor la aceste proiecte este cuprins la ora actuală între 19%.
Mediafax
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.