Iată mesajul companiei transmis clienților:
În perioada imediat următoare, o parte dintre clienți vor primi factură storno pentru lunile noiembrie și decembrie 2021, precum și factură de corecție.
Dacă nu este și cazul tău, nu te îngrijora! Condițiile contractuale, incluzând detaliile de facturare, pot diferi de la client la client, în funcție de opțiunea fiecăruia. În situația în care facturile aferente locului tău de consum nu fac parte din cele supuse procesului de stornare, facturarea se va desfășura în regim normal, urmând să primești o singură factură emisă de noi.
Factura de corecție, în cazul în care locului tău de consum îi este asociată una, este cea care conține suma de plată la zi. Dacă ai achitat deja o parte a sumei datorate pentru întreg intervalul facturat, vei regăsi această sumă în factura de corecție, în dreptul liniei ”Sold creditor”. Factura poate fi achitată utilizând una dintre numeroasele modalități de plată pe care le punem la dispoziția ta, disponibile aici.
Nu îți face griji dacă factura ta ajunge la o altă dată decât cea obișnuită. Nu vom percepe penalități și nu vom efectua deconectări, însă te rugăm să achiți factura cât de repede posibil. Procesul de facturare va reintra în normal începând cu luna martie.
Până atunci, orice posibile anomalii legate de facturi sau plata acestora, survenite ca urmare a modificărilor succesive ale sistemului informatic de facturare, vor fi tratate și soluționate în mod particular, fără excepție. Te încurajăm să ne semnalezi orice posibilă anomalie la adresa clienti@electricafurnizare.ro sau utilizând formularul de contact.