În ediţia de anul acesta a campaniei Black Friday organizate de eMag participă şi peste 4.000 de comercianţi membri în cadrul platformei de marketplace. Toate produsele din campanie vor putea fi achiziţionate şi în rate fără dobândă, prin intermediul cardurilor partenere.
eMag, cel mai mare retailer online de pe piaţa locală, va organiza anul acesta campania de Black Friday pe data de 17 noiembrie, stocul pregătit pentru evenimentul de shopping ajungând la peste 2 milioane de produse. Astfel, oferta eMag de Black Friday va cuprinde o serie de produse, de la televizoare, telefoane, laptopuri, fashion şi articole sportive până la electrocasnice, accesorii pentru casă şi grădină, produse de îngrijire personală, mobilă, jucării şi anvelope.
„Ne-am pregătit în ultimele 10 luni”, a declarat Tudor Manea, director general în cadrul eMAG. Retailerul online a organizat pentru prima dată evenimentul Black Friday în 2011, fiind cel care a introdus şi conceptul în România.
Sursa: ZF