Pentru a treia oară consecutiv, sâmbătă seara, la Tîrgu Mureș s-a desfășurat concertul artiştilor de la Johann Strauss Ensemble, organizat de All Cris. În premieră, anul acesta formaţia vieneză a susținut două concerte la Tîrgu Mureş.
Pe lângă tradiţionalul Concert de Gală, a fost lansat Concertul Interactiv pentru Copii pentru a oferi experienţa muzicii clasice şi familiilor cu copii mici. Dacă despre calitatea concertului Johann Strauss Ensemble dedicat adulților, la Tîrgu Mureș, am mai auzit, concertul fiind unul desăvârșit atât prin calitatea muzicii, cât și prin ineditul spectacolului, concertul de muzică clasică pentru copii a fost într-adevăr ceva nou pentru micuții târgumureșeni.
Înainte de ora 17, sala era plină de copii, unii mai mici, alții mai mari, unii curioși, alții prea mici și indiferenți…
Concertul a început cu un vals, iar în sală s-a lăsat liniștea. Muzica clasică a liniștit și cele mai nărăvașe firi. Surpriza a fost dansul interpretat de Fodor Csanad și Vaszi Reka din Tîrgu Mureș, campionii Ungariei.
„Cel mai mult mi-a plăcut de dirijor”
a spus Maria, o fetiță de 6 ani, care a participat împreună cu familia la concert. Și într-adevăr Russell McGregor ca un dascăl desăvârșit, și un Moș Crăciun bun, a angrenat copiii în diferite activități captivante, îmbinând ca într-un cămin iubitor muzica clasică, umorul, buna dispoziție și extazul sufletesc.
Russell McGregor a îndeplinit pe rând funcțiile de dirijor, Moș Crăciun (a venit cu un sac de jucării de pluș pe care le-am împărțit în sală copiilor, fiind atent ca în fiecare colțișor să fie o jucărie) și dascăl (a adus copii pe scenă pe care i-a pus în rolurile de dirijori sau membri ai orchestrei).
„M-a impresionat concertul. M-a impresionat blândețea pe care a emanat-o dirijorul, dar și prezența de spirit a membrilor orchestrei, membri degajați, veseli, implicați și iubitori de copii; i-am surprins în ipostaze amuzante, arătând copiilor urcați pe scenă cu blândețe câte ceva din secretul muzicii clasice. Acest concert a fost o lecție pentru copii, cu siguranță mulți dintre ei își vor dori (după acest concert) să învețe să cânte la un instrument și să revină la Palatul Culturii. A fost minunat, ca într-o mare familie”
a spus la sfârșitul evenimentului o mămică.
Pentru ca totul să fie perfect, fabrica de dulciuri Choco Pack a dedicat o selecţie unică de bomboane concertului din Tîrgu-Mureş al formaţiei Johann Strauss Ensemble și, bineînțeles, copiii s-au putut bucura în timpul concertului de delicioasele bomboane Choco Pack.
„S-a terminat deja?”…
Și dacă mulți dintre părinți se întrebau dacă copiii vor avea răbdare o oră jumătate să asculte muzică clasică, iată că cele 90 de minute au trecut repede… La ieșire, copiii au avut parte de alte surprize, primind fiecare câte un penar Herlitz, și desigur pentru pofticioși, bomboane de ciocolată…
Mulțumiri
„Încă o dată aș vrea să mulțumesc partenerilor evenimentului și o să-i amintesc pe scurt: în primul rând, partenerului tradițional al acestui concert – Azomureș care reușește să aducă plus valoare comunității prin susținerea unui eveniment cultural de o calitate deosebită; Hotel PRIVO care îi răsfață pe artiști de fiecare dată și sunt – o spune chiar dirijorul Russel McGregor – una dintre locațiile de top în care au stat vreodată; și evident partenerului principal al Concertului pentru copii Herlitz România. Bucuria pe care am văzut-o pe chipul celor 400 de puiuți care au savurat evenimentul la maxim (sper!) este cadoul oferit de Herlitz România pentru acest Crăciun minunat!
În afara celor trei sponsori principali ai evenimentului mai sunt două categorii de parteneri foarte importanți. Ar fi cei care iubesc muzica bună la propriu: Hirschmann România prezenți în număr mare în sală, Televiziunea Tîrgu Mureș – un brand media cu care ne-am obișnuit, Aquaserv – furnizorul de apă și o companie de talie regională și Clinica Lotus Life – oaza de sănătate din Tîrgu Mureș; în a doua categorie, care este de fapt baza economiei locale, sunt partenerii pe care îi susținem pentru că fac producție locală: dezvoltatorul imobiliar ROMUR SA și Colors Residence, DAW Bența și Caparol România, Puiul de Crăiești și MIRDATOD cu ale sale produse lactate montane. Aceste companii nu numai că sunt arhicunoscute, dar sunt și branduri de referință fiecare de domeniul ei.
Și totuși, cel mai important susținător al acestui eveniment trebuie căutat în sala de spectacol, acolo față în față cu Johann Strauss Ensemble. Cel mai important susținător este fiecare persoană care a achiziționat un bilet, ambele concerte fiind sold out de la mijlocul lui noiembrie.
Tuturor, incluzând Restaurantul Ballada, Dance Art Club, Florăria Magnolia, Choco Pack Sfântu Gheorghe, Europrint, Profireklam, și partenerilor media Punctul(.ro), Zi-de-zi(.ro), outinmures.ro, (e-) Nepujsag (.ro) le mulțumesc pentru sprijinul acordat în organizarea acestui eveniment.
Ultima mențiune merge spre echipa de organizare: Băieți și fete, ați fost minunați! Mulțumesc, sper să colaborăm și anul viitor!”
a declarat Cristian Teodorescu organizator și director al Agenției de publicitate All Cris SRL.
A.D.
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.