ȘI REȘEDINȚA ÎN MUNICIPIUL TÂRGU MUREȘ
Potrivit art. 18 alin. (1) din Legea nr. 115/2015 pentru alegerea autorităților administrației publice locale, cu modificările și completările ulterioare, ,,Până cel mai târziu cu 45 de zile înaintea datei scrutinului, cetățenii cu drept de vot care și-au stabilit reședința de mai mult de 6 luni înaintea datei scrutinului în circumscripția electorală în care au loc alegeri pot solicita primarului, pe baza actului de identitate înscrierea în Registrul electoral cu adresa de reședință pentru scrutinul respectiv” respectiv, conform prevederilor punctului 71 din anexa la H.G. nr. 199/2024, privind aprobarea calendarului acțiunilor din cuprinsul perioadei electorale la alegerile pentru membrii din România în Parlamentul European din anul 2024 și la alegerile pentru autoritățile administrației publice locale din anul 2024,
Municipiul Târgu Mureș, informează cetățenii cu drept de vot și reședința în municipiul Târgu Mureș, despre dreptul legal de a solicita înscrierea cu adresa de reședință în Registrul electoral, în baza unei cereri anexând o copie a documentului de identitate valabil care să certifice existența vizei de reședință.
Cererea împreună copia documentului de identitate se vor depune până cel târziu la data de 25 aprilie 2024 la Registratura Municipiului Târgu Mureș din P-ța Victoriei, nr. 3, conform următorului program: Luni – Vineri – 800 – 1530.