Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a finalizat procesul de elaborare a documentaţiilor de atribuire şi a transmis spre validare la ANAP procedurile de proiectare pentru mai multe secţiuni din autostrada Transilvania, potrivit unui comunicat emis luni de instituţie.
A fost transmisă către Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice (ANAP) procedura de proiectare şi execuţie a autostrăzii Braşov – Târgu Mureş – Cluj – Oradea, subsecţiunea 3A2: Nădăşelu – Mihăieşti (km 8+700-km 25+500) şi subsecţiunea 3B1: Topa Mică – Zimbor (km 0+000 – km 13+260). Subsecţiunea 3A2: Nădăşelu – Mihăieşti (km 8+700-km 25+500) va avea o lungime de 16,80 km, iar subsecţiunea 3B1: Topa Mică – Zimbor (km 0+000 – km 13+260) va avea o lungime de 13,26 km.
Proiectarea şi execuţia autostrăzii Braşov – Târgu Mureş – Cluj – Oradea, secţiunea 3B: Mihăieşti – Suplacu de Barcău, subsecţiunea 3B2: Zimbor – Poarta Sălajului (km 13+260 – km 25+500) a fost, de asemenea, trimisă la ANAP. Subsecţiunea 3B2: Zimbor – Poarta Sălajului (km 13+260 – km 25+500) va avea o lungime de 12,24 km.
La ANAP a mai fost trimisă procedura de proiectare şi execuţie a autostrăzii Braşov – Târgu Mureş – Cluj – Oradea, secţiunea 3B: Mihăieşti – Suplacu de Barcău, subsecţiunea 3B5: Nuşfalău – Suplacu de Barcău (km 66+500 – km 80+054.044). Subsecţiunea 3B5: Nuşfalău – Suplacu de Barcău (km 66+500 – km 80+054.044) va avea o lungime de 13,554 km.
ANAP va finaliza în termen de 10 zile lucrătoare procesul de evaluare/validare a procedurilor, în conformitate cu prevederile art. 23 din HG nr. 395/2016.
Proiectul va fi finanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională (FEDR) în cadrul Programului Operaţional Infrastructură Mare (POIM) 2014 – 2020, fiind prevăzut în Master Planul General de Transport (MPGT) aprobat prin HG 666/2016.
Mediafax