Cel mai mare eveniment din țară destinat jocurilor de societate are loc în weekend la Târgu Mureș. Intrarea este gratuită.
Programul:
𝐕𝐢𝐧𝐞𝐫𝐢:
17:00 -Atelier de pictat miniaturi – Andreea Georgescu (@boardiacs). Gamer, designer de jocuri și creator de conținut, Andreea vine să țină un workshop interactiv, unde pasiunea și creativitatea se întâlnesc.
18:00 – Lansare de carte; „Cum realizezi un joc de la zero” – Purluca Florin
După lansarea primului său joc, Saqqara, la Essen Spiel, Florin nu s-a oprit doar la designul jocurilor, ci a decis să împărtășească cu noi secretele din spatele procesului de creare. Prin abordarea sa sinceră și entuziastă, ne introduce în lumea sa unică cu cartea „Cum realizezi un joc de societate de la zero”, dezvăluindu-ne pașii prin care o simplă idee de carton se transformă într-o experiență captivantă de board game.
𝐒𝐚̂𝐦𝐛𝐚̆𝐭𝐚̆:
16:00-17:00 – Cum creezi ilustrația pentru un joc? – Maria Surducan.
Maria Surducan, o voce remarcabilă în lumea ilustrației, vine la Zilele Jocurilor pentru a împărtăși din magia și măiestria sa artistică. Recunoscută pentru reinterpretarea vibrantă a miturilor și poveștilor est-europene, Maria a captivat publicul internațional cu albume grafice și ilustrații memorabile, câștigând premii prestigioase în domeniu. La Zilele Jocurilor, ea va deschide fereastra către procesul său creativ, oferind o oportunitate de a învăța despre arta ilustrației în jocurile de societate.
17:00-18:00 – Cum alege o editură jocurile? – Sabine Laure-Müller (Lookout Games).
18:00-19:00 – Jocumentar – Jocozaur.ro
Primul film documentar românesc despre jocurile de societate, o creație specială Jocozaur.ro.
𝐃𝐮𝐦𝐢𝐧𝐢𝐜𝐚̆:
11:00 – Cafea cu organizatorii
12:00-13:00 – Concurs: Am întrebat 100 board gameri
13:00-14:00 – „Ce presupune traducerea unui joc?” cu Ali Farczádi.
Intră în culisele lumii jocurilor de societate cu un expert în traducerea jocurilor. Ali Plays a Lot va dezvălui complexitatea și subtilitățile traducerii, un aspect esențial care ajută la depășirea barierelor culturale și lingvistice, permițând jocurilor să fie accesibile și să rezoneze cu publicul internațional.