Şeful Serviciului “Asistenţă socială” din cadrul Primăriei oraşului Luduş, Claudia Nastasia Vereş a solicitat Consiliului local înfiinţarea a două posturi de personal contractual în cadrul Compartimentului “Creşă”. Conform Metodologiei de organizare şi funcţionare a creşelor şi a altor unităţi de educaţie timpurie antepreşcolară, Organigrama şi statul de funcţii al aparatului de specialitate al primarului oraşului aLuduş pentru anul 2017 se poate modifica de la 215 la 217 funcţii prin înfiinţarea unui post de educator puericultor şi un post de îngrijitor curăţenie.
Aleşii locali au fost de acord ca numărul de posturi aprobat în cadrul Serviciului “Asistenţă socială” să crească de la 59 la 61.
Creşa este organizată din punct de vedere educațional pe două grupe de copii cu vârsta de 2-3 ani, cu program de lucru săptămânal, de luni până vineri între orele 6-18.
Ioan A. Borgovan
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.