Începând cu data de 13.03.2020, accesul la Serviciul de evidență a persoanelor va fi limitat, fiind soluționate exclusiv cererile persoanelor care solicită emiterea actului de identitate programate online.
În acest sens, cetățenii se pot programa pe pagina de internet a primăriei, www.tirgumures.ro, secţiunea „Programare acte de identitate online”.
Toate cererile vor fi soluționate, dar vor avea prioritate cererile persoanelor care nu dețin act de identitate în termen de valabilitate sau care urmează să expire, precum și cererile persoanelor care solicită eliberarea unei noi cărți de identitate cu motivul pierdere, furt, deteriorare sau distrugere.
Rugăm Unitățile Administrativ Teritoriale arondate Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Târgu Mureș să informeze cetățenii cu privire la măsurile luate.
Menţionăm că prin intermediul acestui demers se elimină aglomerația prevenindu-se astfel, riscul de îmbolnăvire a cetăţenilor cu Coronavirus. Informaţii suplimentare la nr. tel: 0265 -250391.