Ministerul Turismului intenționează să apeleze la influenceri pentru publicitate în online, scopul fiind „creșterea nivelului de conștientizare a turiștilor străini și interni cu privire la România ca destinație atractivă și consolidarea poziției ca o destinație turistică atractivă pe piața internațională a turismului de tip city break, îmbinat cu turismul enogastronomic, inclusiv si partea de experiență si agrement”, relevă date analizate de Profit.ro.
Folosirea Influencer Marketing în strategia de publicitate online (digital) înseamnă a transmite, printr-o voce recunoscută, admirată și de încredere, informații care influențează călătoria de cumpărare, învățare, recunoaștere, considerație și decizie a unui număr mare de persoane. Principalele beneficii ale colaborării cu un Influencer Marketing sunt segmentarea publicului țintă, adică se ajunge la publicul potrivit ce este deja interesat de nișă, rezultatele generate de marketingul de influență pot merge dincolo de atragerea de noi urmăritori, dar poate influența îmbunătațirea imaginii unui brand, respectiv a unei destinații
SURSA: profit.ro