Fundația Comunitară Mureș organizează în perioada 17-18 aprilie, evenimentul bicicliștilor pentru strângere de fonduri, intitulat ,,Pedaleză pentru un scop bun”.
Participanții se pot înregistra la eveniment folosind aplicația PEDALEAZĂ (IOS, ANDROID). În aplicație ei își aleg cauza pe o care o susțin pedalând, își aleg pachetul de start și achită taxa de participare.
În 17 aprilie, cu începere de la ora 9 și până pe 18 aprilie ora 20, având la dispoziție 5 ore de la pornirea sesiunii de căutare, participanții vor identifica punctele de control pe raza orașului și vor scana codurile găsite la aceste puncte cu ajutorul aplicației.
Având în vedere situația creată de COVID-19, bicicliștii pot pedala individual, în familie sau în grupuri mici, respectând regulile de distanțare socială.
În cadrul evenimentului pot fi susținute următoarele 10 inițiative:
1. SALVAMONT Mureș: Remorcă specială pentru câinii Asociației Județene de Salvamont Mureș –
2. Asociația Down Mureș: Pedalează pentru Centrul de zi al Asociației Down Mureș
3. Philothea Klub: Trăiește liber! – Pedalează pentru tabăra Philothea Klub pentru tineri!
4. MuresMobil: Rastel acoperit pentru Gimnaziul Bernády
5. Grădinița cu P.P. nr. 6 Târgu Mureș: Pedalăm pentru o grădină senzorială!
6. Asociația Mișcare de Tabără Yuppi: Pedalează pentru copii bolnavi de diabet ai Yuppi Camp!
7. Proactiv Transilvania: Pedalez pentru tineriii bolnavi de diabet!
8. Asociatia Borsika: Nu sună muzica!
9. Asociația Divers: Orașul ajută – oferim acces la sănătate!
10.Asociația Little People România: Nu Mi-e Frică! Pedalez pentru copiii bolnavi de cancer!
Organizatorul finanțează proiectele înscrise cu 20 de lei din pachetul Silver, 30 lei din pachetul Gold, Family 1+1, Family 1+2 și cu 85% din fondurile de susținere atrase ca donații de fiecare proiect în cadrul evenimentului.
Bicicliștii se pot înregistra individual, sau cu familia, așadar ne străduim, ca evenimentul să fie destinat inclusiv copiilor, oferindu-le mici cadouri.
Angajații firmelor se pot înregistra împreună, și vor primi tricouri identice, cu logo-ul firmei, oferindu-le oportunitate ca implicarea lor să fie cât mai apreciat de comunitate.
Despre Fundația Comunitară Mureș
Încă de la înființare, Fundația Comunitară Mureș a promovat mersul pe bicicletă, nu doar ca mod de transport, ci și ca stil de viață. În 2015, fundația a mobilizat comunitatea bicicliștilor în cadrul evenimentului „Pedalează pentru un scop bun” și a strâns fondurile necesare pentru pornirea Academiei Velo – cursuri de educație rutieră pe bicicletă, pentru adolescenți cu vârste între 14-18 ani. Încă de atunci, fundația se implică în diverse proiecte ce susțin dezvoltarea și implementarea unui transport sustenabil în Târgu Mureș. Mai multe detalii puteți găsi pe https://www.fcmures.org/.
”Ni s-au alăturat mai multe firme mureșene care vor aștepta bicicliștii cu diferite surprize la punctele de control, astfel promovându-și deasemenea și compania proprie”, susțin organizatorii. Mai mult de atât, sponsorii îndeamnă participanții, oferindu-le unul dintre următoarele premii:
- Cea mai mare donație dintr-un foc
- Cel mai bun proiect cu cei mai mulți ambasadori (bicicliști)
- Cel mai bun proiect cu cea mai mare sumă strânsă
- Cel mai bun proiect cu cele mai multe donații ca și număr peste 50 RON
Premii Tombolă ”Pedalează”:
1. Voucher 1000 Ron – oferit de Fundația Comunitară Mureș. Suma se poate folosi la achiziționarea unei biciclete
2. O cazare pentru 2 persoane pe o noapte oferit de True Travel.
3. O ședință de zbor – în colaborare cu Zbor de Agrement.
Sponsorul principal al evenimentului este FomCo Imobiliare.
Scopul Fomco Imobiliare este de a deveni un dezvoltator imobiliar de succes. ”Ne dorim ca brandul nostru puternic, susținut și dovedit, să fie unul dintre cele mai bune din această industrieFomco Imobiliare propune o viziune unică a modului de a-ți petrece viața, în oricare dintre imobilele dezvoltate. Compania are ca obiectiv menținerea unui standard de calitate ridicat, aplicat produselor și serviciilor sale, fiind în permanență atentă la nevoile reale ale pieței. Întreaga viziune a brandului se reflectă în confortul transmis de fiecare apartament, în spațiile generoase, inteligent compartimentate, cu atenție pentru finisajele interioare, dar și pentru spațiile verzi amenajate în apropierea imobilelor. Toate aceste elemente contribuie la creșterea calității vieții fiecărui proprietar.”
Foto arhiva