În ultimii ani s-a răspândit ideea calității vieții de la Cluj, administrația locală mizând pe infrastructura modernă. Asociația Pro Infrastructură a postat pe Facebook o analiză a infrastructurii din Cluj-Napoca. Aceasta susține că proiectele mici sunt gestionate corect de oameni competenți, dar situația este diferită în cazul proiectelor mari de infrastructură.
Metroul este finalizat doar în proporție de 50%, zonele populate precum cartierul Mănăștur și comuna Florești fiind amânate până după 2035.
Centura metropolitană e un proiect gestionat prost: studiul de fezabilitate cu durata de un an durează deja de 4 ani. Asociația Pro Infrastructură susține că a atras atenția cu privire la termenul nerealist.
Asociația Pro Infrastructură susține că, în cazul trenului metropolitan, situația nu este mai bună deoarece primăria a negociat investiția la 70 mil. euro, când aceasta trebuia să fie de 200 mil. euro. Pentru a se încadra în buget, primăria a redus frecvența de operare de la 3 trenuri pe oră la un tren pe oră.
Drumul de legătură dintre DN1 și autostrada A3 a fost promis de multe ori, însă cel mai realist scenariu de dare în funcțiune este finalul anului 2024, susține Asociația Pro Infrastructură.
Tramvaiele circulă cu maxim 30 km/h deoarece CTP nu recunoaște eșecul achiziției tramvaielor românești noi și proaste, susține to Asociația Pro Infrastructură.
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.