În scopul asigurării cadrului necesar desfăşurării în condiţii optime a procesului electoral reprezentat de alegerile pentru Senat şi Camera Deputaţilor din data de 11.12.2016, pentru soluţionarea operativă a solicitărilor cetăţenilor cu drept de vot privind eliberarea documentelor de identitate, programul de lucru cu publicul al celor 16 servicii publice comunitare locale de evidenţă a persoanelor şi al instituţiei noastre, se va desfăşura după următorul program:
– 8,00-16,00 în data de 10.12.2016 – sâmbătă;
– 7,00-21,00 în data de 11.12.2016 – duminică;
– în perioada premergătoare (7-9.12.2016), programul de lucru cu publicul este extins şi poate fi consultat la sediul fiecărui serviciu local.
Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Mureş invită cetăţenii cu domiciliul/reşedinţa pe raza judeţului Mureş să intre în legalitate cu actele de identitate, în vederea evitării unor situaţii neplăcute în care pot deveni contravenienţi pe linie de evidenţă a persoanelor, precum şi a situaţiei în care nu vor putea exercita drepturile fundamentale.
Persoanele care deţin acte de identitate cu termen de valabilitate expirat sau a căror documente sunt pierdute, distruse, deteriorate, alte cazuri, au obligaţia să solicite eliberarea unui nou document de identitate Serviciului public comunitar local de evidenţă a persoanelor la care este arondată localitatea de domiciliu.
Programul de lucru al serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor, în context electoral
Category: Stirile Punctul