A N U N Ț
Referitor la elaborarea PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE privind stabilirea impozitelor și taxelor locale pentru anul 2025
Astăzi, 24.10.2024, Primarul Municipiului Reghin anunță deschiderea procedurii de transparență decizională referitoare la procesul de elaborare a PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE privind stabilirea impozitelor și taxelor locale pentru anul 2025.
Motivul elaborării acestui proiect de hotărâre îl constituie faptrul că, în conformitate cu prevederile art.27 din Legea nr.273/2006 privind finanțele publice locale, actualizată, cu modificările și completările ulterioare, autoritățile administrației publice locale au competența de a stabili și aproba impozitele și taxele locale în limitele și în condițiile legii.
Documentația aferentă PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE cuprinde :
• Referatul de aprobare nr.77376/18.10.2024;
• Raportul de specialitate nr.78238/23.10.2024;
• Textul complet al Proiectului de hotărâre nr.189/18.10.2024, însoțit de Anexe;
Documentația poate fi consultată:
• Pe pagina de internet a instituției, www.primariareghin.ro, secțiunea “Transparență decizională”, la următorul link: https://www.primariareghin.ro/ro/primaria-reghin/transparenta-decizionala/ ;
• La sediul UAT Municipiul Reghin, P-ța Petru Maior, nr.41;
Proiectul de hotărâre se poate obține în copie, pe bază de cerere depusă la Centrul
de Informare al Cetățeanului din cadrul instituției;
Propuneri, sugestii și opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de hotărâre supus procedurii de transparență decizională se pot depune până la data de 11.11.2024 :
• prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituției: www.primariareghin.ro, secțiunea „Transparență decizională” la linkul https://www.primariareghin.ro/fileadmin/editorimages/doc/Formulare/2022/formular Legea_52.docx, care ulterior descărcării și completării se poate transmite pe adresa de e-mail office@primariareghin.ro ;
• ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: office@primariareghin.ro;
• prin poștă, pe adresa mun.Reghin, jud.Mureș, P-ța Petru Maior, nr.41 ;
• la sediul instituției, la Centrul de Informare al Cetățeanului, situat la adresa: mun.Reghin, P-ța Petru Maior, nr.41 , în timpul programului de funcționare al acestuia, respectiv: Luni, Marți, Joi în intervalul orar: 8,00-16,00, Miercuri în intervalul orar: 8,00-18,30 și Vineri în intervalul orar: 8,00-13,30.
• Materialele transmise vor purta mențiunea „Propuneri referitoare la proiectul de hotărâre privind stabilirea impozitelor și taxelor locale pentru anul 2025 ”.
Propunerile, sugestiile și opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituției www.primariareghin.ro, secțiunea “Transparență decizională” la linkul: https://www.primariareghin.ro/ro/primaria-reghin/transparenta-decizionala/.
Nepreluarea recomandărilor formulate și înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesați există și posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de hotărâre, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociație legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituție publică până la data de 11.11.2024.
Pentru informații suplimentare, vă stăm la dispoziție la următoarele date de contact: telefon: 0265/511112, interior 164, e-mail: office@primariareghin.ro, persoană de contact: Marinescu Sorina-responsabil cu societatea civilă.