Plastilină pe jos, tempera desfăcută, cărți rupte, carioci, pixuri, creioane stricate, toate alandala împrăștiate pe jos … o imagine, din păcate, des întâlnită în spațiul de joacă al hipermarketului Auchan. Vinovații? Mulți… părinții, bunicii, dar și personalul magazinului care nu supraveghează spațiul și permite ca aceste lucruri să se întâmple.
Problema e cu oamenii (clientii) care considera ca au dreptul de a desface orice, ca angajatii unui hypermaket trebuie sa le asigure marfa, sa stea la povesti cu ei dar sa si stranga dupa toti, daca nu strangi ca si angajat e problema. In Romania e URIASA lipsa de bunsimt! Sunt angajat intr-un hypermaket, si pot spune ca nu este vina angajutului pentru dezordinea creata de clienti, de multe ori nu imi ajung 2 ore sa aranjez totul la loc, sa aranjez dupa clienti, dar daca iau jn produs si il pun in alta parte si vine alt client care vede pretul unde e produsul si la casa primeste alt pret, iese mare scandal. Oamenii ar trebuii sa invete putin ce inseamna politetia si omenia. Am fost chiar si eu acuzat de catre un client ca sunt angajat degeaba in momentul in care i-am spus ca produsul cumparat de el a fost lasat in alta parte si ca pretul care i-a fost dat la casa era unul corect. Dar nu avsm ce face, astia sunt oamenii. Dar sa fiu sincer,sunt profund dezamagit de foarte multa lume, lume care sustine cu tarie ca ei nu lasa dezordine la cumparaturi dupa ei.