Consiliul Local al Municipiului Târgu Mureș, prin Direcția de Asistență Socială, va oferi în continuare familiilor care aduc pe lume copii, un sprijin financiar în valoare de 2000 de lei.
Termen depunere dosare: 60 de zile de la data nașterii copilului.
Acte necesare:
– Acte de identitate ale părinților (original și copie);
– Adeverință de la locul de muncă (original) pentru ambii părinți, pe ultimele 12 luni lucrate, fără întrerupere și suspendare;
– Certificatul de naștere al copilului (original și copie);
– Extras de cont bancar.
Condiții de acordare:
– Se acordă o singură dată pentru fiecare nou-născut, pe bază de cerere;
– Părinții trebuie să aibă vechime în muncă de cel puțin un an fără întrerupere (excepție fac persoanele care pe durata stării de urgență au fost în șomaj tehnic);
– Părinții au domiciliul pe raza municipiului Târgu Mureș;
– Nașterea s-a înregistrat într-o maternitate din Târgu Mureș.
Cererea privind sprijinul financiar se va depune, împreună cu actele doveditoare, la registratura Direcției de Asistență Socială Târgu Mureș, str. Gh. Doja, nr. 9. De asemenea se pot trimite și pe adresa de email: registratura.das@tirgumures.ro, cu mențiunea „Sprijin financiar nou-născuți”.