Ieri, plenul Consiliului Județean a aprobat planul de administrare revizuit al Aeroportului. Fără prea lungi dezbateri, doar consilierul PDL Vasile Filimon și-a manifestat scepticismul vizaivi de cât de realistice sunt obiectivele propuse. La scurtă vreme după ședință, conducerea aeroportului a emis un comunicat în care se precizează că „scopul stabilit de Consiliul de Administraţie al Aeroportului în elaborarea Planului de administrare revizuit constă în definirea unei strategii serioase de piaţă care să se bazeze pe definirea rolului Aeroportului Transilvania în zonă, în condiţiile în care principalii competitori (din punct de vedere al zonei geografice) sunt reprezentaţi de aeroporturile din Sibiu şi Cluj-Napoca, însă în încercarea de atragere a traficului aerian concurenţa este reprezentată de fiecare aeroport aflat pe teritoriul României”.
Pentru a-și atinge obiectivele, mai precizează cei de la aeroport, ar fi nevoie de finalizarea investiţiilor în curs, diversificarea şi ridicarea calităţii serviciilor aeroportuare, ridicarea gradului de autofinanţare, creşterea numărului de pasageri și promovarea potenţialului regional. Pentru asta, Aeroportul Transilvanioa Tîrgu-Mureș se poziționează în zona aeroporturilor low-cost, încercând să copieze modele ca Luton şi Stansted (Londra), Charleroi (Bruxelles), Hahn (Frankfurt), Girona (Barcelona).
Mai multe despre ședința Consiliului Județean de ieri, care s-a desfășurat într-un cadru festiv datorat inaugurării iluminatului Palatului Culturii, dar și despre planurile de dezvoltare ale aeroportului, puteți în ediția tipărită a săptămânalului Punctul de luni, 2 decembrie.