3minutesjob.com vrea să fie diferită de orice altă platformă de joburi, pentru că se adresează unei piețe globale și muncitorilor care vor să lucreze oriunde în lume. Publicul target e format din tinerii de 18-25 de ani care își caută un job. Aceștia au avantajul de a putea să încarce un CV video, pentru că 3minutesjob știe că tinerii nu pot trece multă experiență într-un CV internațional.
3minutesjob a dezvoltat mai întâi ideea de apropiere geografică și toate joburile au și locația pe platformă. În plus, pentru a se adresa generației tinere, au fost primii din România care au adăugat video CV pentru candidați, dar și video job description pentru angajatori.
Pentru recrutori, platforma e utilă pentru că permite căutarea de candidați peste tot în lume, permite introducerea în descriere a pachetelor de relocare și a altor beneficii oferite angajaților. Astfel, un recrutor de la o firmă din Londra, de exemplu, nu trebuie să folosească 20 de platforme locale din fiecare țară din Europa, ci poate folosi 3minutesjob pentru a se adresa candidaților din mai multe țări. Cei care caută un job vor putea vedea oferta, pentru că ea este localizată în funcție de candidat.
Detalii pe start-up.ro