Referitor la elaborarea PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE privind aprobarea înființării Serviciului de iluminat public stradal fără personalitate juridică și a delegării gestiunii prin concesiune a serviciului, a Studiului de fundamentare a deciziei de delegare a serviciului, a Regulamentului de Organizare și Funcționare al serviciului de iluminat public, a Documentației de atribuire prin procedura simplificată
Astăzi, 16.11.2023, Primarul Municipiului Reghin anunță deschiderea procedurii de transparență decizională referitoare la procesul de elaborare a PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE privind aprobarea înființării Serviciului de iluminat public stradal fără personalitate juridică și a delegării gestiunii prin concesiune a serviciului, a Studiului de fundamentare a deciziei de delegare a serviciului, a Regulamentului de Organizare și Funcționare al serviciului de iluminat public, a Documentației de atribuire prin procedura simplificată.
Motivul elaborării acestui proiect de hotărâre îl constituie necesitatea delegării prin concesiune a Serviciului de iluminat public al Municipiului Reghin. În acest scop a fost întocmit studiul de fundamentare a deciziei de delegare a Serviciului Public de Iluminat a Municipiului Reghin, județul Mureș, Regulamentul de Organizare și funcționare al serviciului de iluminat public, Caietul de Sarcini și Documentația de atribuire prin procedura simplificata, având în vedere următoarele prevederi legale:
- art. 3, alin. (1), art. 8, alin. (1), alin. (3), lit. d) și lit. i), art. 23 și art. 30, alin. (1) din Legea serviciilor comunitare de utilităţi publice nr.51/2006, cu modificările şi completările ulterioare;
- art. 9 alin. (1), art. 10 lit. f), art. 16, alin. (1) lit. b), alin. (2) si art.18 alin. (3) din Legea serviciului de iluminat public nr. 230/2006, cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordinul presedintelui A.N.R.S.C. nr. 86 din 20 martie 2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului de iluminat public.
- Ordinul presedintelui A.N.R.S.C. nr. 87 din 20 martie 2007 pentru aprobarea Caietului de sarcini-cadru al serviciului de de iluminat public.
Documentația aferentă PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE cuprinde :
- Referatul de aprobare nr.63251/10.11.2023;
- Raportul de specialitate nr.63545/13.11.2023;
- Textul complet al Proiectului de hotărâre nr.279/13.11.2023
- Anexe nr.1-Studiul de fundamentare a deciziei de delegare a Serviciului Public de Iluminat al Municipiului Reghin, județul Mureș
- Anexa nr.2-Regulamentul de Organizare și funcționare al serviciului de iluminat public
- Anexa nr.3- Documentația de atribuire prin procedura simplificată
- Anexa nr.4- Modelul de Contract delegare gestiune
Documentația poate fi consultată:
- Pe pagina de internet a instituției, www.primariareghin.ro, secțiunea “Transparență decizională”, la următorul link: https://www.primariareghin.ro/ro/primaria-reghin/transparenta-decizionala/ ;
- La sediul UAT Municipiul Reghin, P-ța Petru Maior, nr.41;
Proiectul de hotărâre se poate obține în copie, pe bază de cerere depusă la Centrul
de Informare al Cetățeanului din cadrul instituției;
Propuneri, sugestii și opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de hotărâre supus procedurii de transparență decizională se pot depune până la data de 08.12.2023:
- prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituției: www.primariareghin.ro, secțiunea „Transparență decizională” la linkul https://www.primariareghin.ro/fileadmin/editorimages/doc/Formulare/2022/formular Legea_52.docx, care ulterior descărcării și completării se poate transmite pe adresa de e-mail office@primariareghin.ro ;
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: office@primariareghin.ro;
- prin poștă, pe adresa mun.Reghin, jud.Mureș, P-ța Petru Maior, nr.41 ;
- la sediul instituției, la Centrul de Informare al Cetățeanului, situat la adresa: mun.Reghin, P-ța Petru Maior, nr.41 , în timpul programului de funcționare al acestuia, respectiv: Luni, Marți, Joi în intervalul orar: 8,00-16,00, Miercuri în intervalul orar: 8,00-18,30 și Vineri în intervalul orar: 8,00-13,30.
- Materialele transmise vor purta mențiunea „ Propuneri referitoare la PROIECTUL DE HOTĂRÂRE privind aprobarea înființării Serviciului de iluminat public stradal fără personalitate juridică și a delegării gestiunii prin concesiune a serviciului, a Studiului de fundamentare a deciziei de delegare a serviciului, a Regulamentului de Organizare și Funcționare al serviciului de iluminat public, a Documentației de atribuire prin procedura simplificată”.
Propunerile, sugestiile și opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituției www.primariareghin.ro, secțiunea “Transparență decizională” la linkul: https://www.primariareghin.ro/ro/primaria-reghin/transparenta-decizionala/.
Nepreluarea recomandărilor formulate și înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesați există și posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de hotărâre, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociație legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituție publică până la data de 08.12.2023.
Pentru informații suplimentare, vă stăm la dispoziție la următoarele date de contact: telefon: 0265/511112, interior 164, e-mail: office@primariareghin.ro, persoană de contact:
Marinescu Sorina-responsabil cu societatea civilă.