În zilele de 26 și 27 septembrie 2020, pentru punerea în legalitate a cetățenilor cu acte de identitate, serviciile din cadrul Primăriei Reghin vor avea următorul program special de funcționare :
Primăria REGHIN | Ziua | Data Orele | |
1. Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor 2. Casieria 3. Registrul Agricol | Sâmbătă | 26.09.2020 8 – 16 | |
Duminică | 27.09.2020 7 – 21 |
Persoanele care doresc eliberarea cărții de identitate trebuie să prezinte o cerere scrisă însoțită de documentele care fac dovada cetățeniei române, a numelui, a stării civile, a adresei de domiciliu și o chitanță de 7 lei.
Pentru situațiile în care cetățenii nu pot prezenta toate documentele necesare eliberării cărții de identitate, se poate elibera o carte de identitate provizorie în baza documentelor ce le posedă, a trei fotografii tip buletin (de 3/4 cm cu o bandă albă de 7 mm la bază) de dată recentă și a unei chitanțe de 1 leu.
Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Reghin va soluționa cu prioritate, cererile pentru eliberarea actelor de identitate pentru motivele prevăzute la art. 19 alin. (1), lit. f), g) și j) din OUG nr. 97/2002, respectiv: pierdere, furt, distrugere, deteriorare și anularea actului de identitate, cu sau fără o programare prealabilă telefonică.
Informăm deasemenea, faptul că actele de identitate emise de autoritățile publice care au expirat, începând cu data de 01.03.2020, își mențin valabilitatea pe toată perioada stării de urgență/ alertă precum și pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestei stări.