Azi, 18 martie, au fost încheiate două contracte aferente componentei de furnizare echipamente de colectare a deșeurilor în cadrul proiectului „SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DEȘEURILOR ÎN JUDEȚUL MUREȘ”. Contractele au fost atribuite în urma unei licitații deschise lansate de Consiliul Județean Mureș în data de 20.10.2012 care a cuprins două loturi:
LOT 1 – Furnizare de unităti de compostare individuală, containere și euro-pubele
LOT 2 – Furnizarea de maşini de încărcat cu schipuri
În cadrul procedurii au fost depuse două oferte pentru lotul 2 și o ofertă pentru lotul 1. Valoarea totală a echipamentelor ce vor fi achiziționate este de 23.060.644 lei fără TVA structurată astfel:
1. Contract aferent LOT 1 încheiat cu asocierea formată din SC Europlast Romania SRL și SC Grădinariu Import Export SRL București și având ca obiect furnizarea de unităti de compostare individuală, containere și euro-pubele în valoare de 19.463.524 lei fără TVA
- L 1.1 Unităti de compostare individuală (minim 220 l) 52.000 buc
- L 1.2 Containere metalice pentru colectarea deşeurilor de sticlă (1100 l) 2.200 buc
- L 1.3 Containere din plastic pentru colectarea deşeurilor de hârtie/carton (1100 l) 2.400 buc
- L 1.4 Containere din plastic pentru colectarea deşeurilor de plastic/metal
- (1100 l) 1.860 buc 1.860 buc
- L 1.5 Euro-pubele din plastic pentru deşeuri de plastic/metal (240 l) 41.000 buc
- L 1.6 Euro-pubele din plastic pentru deşeuri biodegradabile (120 l) 12.400 buc
2. Contract aferent LOT 2, încheiat cu SC Grădinariu Import Export SRL București și având ca obiect furnizarea de maşini de încărcat cu schipuri în valoare de 3.597.120 lei fără TVA
- L 2 Maşini de încărcat cu schipuri (autocontainere) 8 buc
Furnizarea echipamentelor va începe imediat după semnarea contractelor și se va derula într-un interval de 6 luni în baza unui grafic de livrare ce va fi prezentat de către Furnizori.