Primaria municipiului Reghin, prin Serviciul Asistenta Sociala, aduce la cunostinta cetatenilor din municipiul Reghin, ca din data de 28.10.2013, începe distribuirea produselor alimentare PEAD 2013, în conformitate cu dispozitiile HG nr.600/2009 – privind stabilirea beneficiarilor de ajutoare alimentare care provin din stocurile de interventie comunitare destinate categoriilor de persoane cele mai defavorizate din România si atributiile institutiilor implicate în planul european, actualizata prin HG nr.950/26.09.2012.
Cantitatea de produse alimentare care se distribuie/ persoana, este de:
-faina alba – 18 kg
-faina de malai – 10 kg
-paste fainoase – 0,500 kg
-ulei – 6 flacoane
-rosii în suc propriu – 0,800 kg
-zacusca – 0,800 kg
-zahar – 3 kg
Distribuirea produselor se va realiza la sediul RAGCL Reghin, str. Apalinei nr. 93 A, dupa urmatorul program si pe categorii de beneficiari:
-luni, mati, miercuri, joi – de la 9,00 la 15,00
-vineri – de la 9,00 la 13,00
– 28.10 – 05.11.2013 – familiile si persoanele singure care au stabilit, prin dispozitia primarului, dreptul la un venit minim garantat în baza Legii nr.416/2001, categoria “a”;
– 06.11 – 13.11.2013 – somerii înregistrati, potrivit prevederilor Legii nr.76/2001 privind sistemul de asigurari pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca, categoria “b”;
– 14.11 – 27.11.2013 – pensionarii sistemului public de pensii ale caror drepturi, obtinute din pensie sau dupa caz, din pensii cumulate, se afla sub 400 lei/luna, categoria “c”;
– 28.11 – 05.12.2013 – persoanele cu handicap grav si accentuat, adulti si copii, neinstitutionalizate, categoria “d”;
– 28.11 – 05.12.2013 – -persoanele beneficiare ale prevederilor Legii
nr.49/1991 privind acordarea de indemnizatii si sporuri invalizilor, veteranilor si vaduvelor de razboi, Legii nr. 44/1994 privind veteranii de raboi, invalizi si vaduve de razboi, Legea nr.44/1999 privind pensionarii IOVR , Legii nr.309/2002 etc, categoria “e”;
Persoanele care nu ridica alimentele în perioada stabilita, pot face acest lucru dupa data de 05 decembrie 2013.
Produsele alimentare se vor elibera pe baza urmatoarelor documente:
A)-categoria a- carte de identitate, certificate de nastere pt.copiii sub 14 ani, dispozitia scrisa a primarului sau mandat postal pentru plata drepturilor ;
B)-categoria “b”- carte de identitate, carnet de somer, mandat postal pentru plata drepturilor pentru somerii indemnizati si adeverinta prin care se atesta calitatea de somer aflat în baza de date a AJOFM Reghin, pentru somerii înregistrati care nu beneficiaza de indemnizatie de somaj;
C)-categoria”c” -carte de identitate, decizie de pensionare sau mandate postal pentru plata drepturilor;
D)-categoria”d”- carte de identitate, certificate de încadrare în grad de handicap grav si accentuat;
E)-categoria “e” carte de identitate, mandate postal pentru plata drepturilor;
O persoana beneficiaza de ajutor – produse alimentare – o singura data în cadrul planului si pentru o singura categorie de persoane defavorizate careia îi apartine la data distribuirii ajutoarelor, chiar daca se regaseste la acea data în mai multe din categoriile de mai sus.
Sursa: Primăria Reghin