În cadrul evenimentului de miercuri, 26 aprilie 2023, se vor deschide în mod oficial înscrierile pentru companiile care pot aplica pentru un loc în programul ScaleOut. Ca beneficiari ai programului de scalare ScaleOut 4X10, antreprenorii vor avea acces la mentori și experți locali și internaționali.
Speakerii evenimentului ScaleOut 4×10 Târgu-Mureș sunt Felix Pătrășcanu, Co-fondator FanCourier, membru board RBL; Codin Negovan, Director rețea vânzări ING; David Todoran, Acţionar Mirdatod Prod; Dan Isai, Co-fondator SaladBox, membru board RBL; Fogarassy Zsolt, fondatorul grupului MÁRK.
Ce teme vor aborda speakerii evenimentului ScaleOut Târgu Mureș:
Înscrierile la evenimentul ScaleOut 4X10 Târgu-Mureș din 26 aprilie se pot face online. Locurile sunt limitate.
Context: 40 de companii românești din patru regiuni ale țării vor fi selectate în programul ScaleOut 4×10 – program de scalare organizat de Fundația Romanian Business Leaders (RBL) și ING Bank România. Programul este destinat antreprenorilor cu o cifră de afaceri de peste 1 milion de euro, cu ambiții de creștere la nivel național și regional. Companiile vor fi alese din regiunile Centru, Nord-Vest, Nord-Est și Sud-Est.
RBL și ING vor fi alături de antreprenori pe întreg procesul de creștere, de la realizarea planului de extindere, până la implementarea acestuia.
Sub umbrela ScaleOut 4×10, mentorii programului vor pune la dispoziție antreprenorilor din țară patru modele de scalare identificate în practică și testate cu succes prin programele de educație implementate în ultimii ani: Bootstrapping, Slow Scaling, Fast Scaling și Blitzscaling. Bootstrapping este o strategie de creștere care prioritizează creșterea organică prin utilizarea resurselor interne ale companiei. Slow Scaling reprezintă o strategie similară, diferența principală fiind că firmele care aleg să se extindă în acest ritm pot accesa finanțare externă pentru a-și consolida creșterea locală și regională. Fast scaling (scalarea rapidă) reprezintă un mod de creștere implementat de companiile care atrag o finanțare din partea unui fond de investiții. Blitzscaling, un mod de scalare implementat și de firmele românești, este un proces prin care o firmă crește accelerat într-o perioadă scurtă de timp.
Cele 10 firme selectate în fiecare regiune a țării în care RBL și ING Bank vor desfășura programul ScaleOut 4×10 vor alege un model de creștere. Pe baza nevoilor de scalare identificate în procesul de selecție, acestea vor fi pregătite pentru scalare la nivel național, prin extinderea operațiunilor, și la nivel regional, prin primele activități de internaționalizare.
Profilul firmelor selectate din program este reprezentat de companii cu o cifră de afaceri de cel puțin un milion de euro, iar industriile sunt variate de la producție, transporturi, servicii, la agricultură, comerț, construcții și tehnologie.
Pentru mai multe detalii:
Adriana Brutaru Interim Head of Internal & External Corporate Communication M: 0735 313 408; adriana-ioana.brutaru@ing.com | ||
Despre Romanian Business Leaders
Romanian Business Leaders (RBL) este vocea și vehiculul de acțiune al liderilor din mediul privat de business pentru construcția unei Românii în care generațiile viitoare să-și dorească să trăiască. Misiunea RBL este ca România să devină o țară mai bună pentru afacerile responsabile și, în felul acesta, pentru toți românii. Proiectele Fundației se subscriu celor trei domenii pe care comunitatea RBL le consideră importante pentru schimbarea și dezvoltarea so-cietății: antreprenoriat, educație și bună guvernare.
ING
ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38,4 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări.
Înființată în 1994, ING Bank România este în prezent o bancă universală, oferind produse și servicii tuturor catego-riilor de clienți – companii mari și mici, instituții financiare, mici antreprenori și persoane fizice. ING Bank România este a patra bancă în top 10 bănci locale, conform activelor, și singura bancă cu creștere organică, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci. ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,6 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri și Mid-Corporate și Wholesale Banking.
Misiunea ING este aceea de a-i susține pe oameni să fie cu un pas înainte, în viață și în afaceri.