Referitor la elaborarea PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare al Direcției Asistență Socială Reghin
Astăzi, 03.07.2025, Primarul Municipiului Reghin anunță deschiderea procedurii de transparență decizională referitoare la procesul de elaborare a PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare al Direcției Asistență Socială Reghin.
Motivul elaborării acestui proiect de hotărâre îl constituie faptul că au intervenit modificări legislative în materie de asistență socială , în conformitate cu prevederile Legii nr. 292/2011, Legea nr. 17/2000, Ordinul 2489/2023 și prevederile Legii nr. 24/2000.
Documentația aferentă PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE cuprinde :
- Referatul de aprobare privind necesitatea adoptării proiectului de hotărâre propus nr.46.790/02.07.2025 ;
- Raportul de specialitate nr.46.817/02.07.2025;
- Textul complet al Proiectului de hotărâre nr.137/02.07.2025;
- Anexa- Regulamentul de organizare și funcționare al Direcției Asistență Socială Reghin ;
Documentația poate fi consultată:
- Pe pagina de internet a instituției, www.primariareghin.ro, secțiunea “Transparență decizională”, la următorul link: https://www.primariareghin.ro/ro/primaria-reghin/transparenta-decizionala/ ;
- La sediul UAT Municipiul Reghin, P-ța Petru Maior, nr.41;
- Proiectul de hotărâre se poate obține în copie, pe baza unei cereri depuse la Centrul de Informare al Cetățeanului din cadrul instituției;
- Propuneri, sugestii și opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de hotărâre supus procedurii de transparență decizională se pot depune până la data de 24.07.2025:
- Prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituției: www.primariareghin.ro , secțiunea „Transparență decizională” la linkul:
https://www.primariareghin.ro/fileadmin/editorimages/doc/Formulare/2022/formular_Legea_52.docx, care ulterior descărcării și completării se poate transmite pe adresa de e-mail office@primariareghin.ro;
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: office@primariareghin.ro;
- prin poștă, pe adresa mun.Reghin, jud.Mureș, P-ța Petru Maior, nr.41 ;
- la sediul instituției, la Centrul de Informare al Cetățeanului, situat la adresa: mun.Reghin, P-ța Petru Maior, nr.41 , în timpul programului de funcționare al acestuia, respectiv: Luni, Marți, Joi în intervalul orar: 8,00-16,00, Miercuri în intervalul orar: 8,00-18,30 și Vineri în intervalul orar: 8,00-13,30.
Materialele transmise vor purta mențiunea „Propuneri referitoare la proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare al Direcției Asistență Socială Reghin .
Propunerile, sugestiile și opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituției www.primariareghin.ro, secțiunea “Transparență decizională” la linkul: https://www.primariareghin.ro/ro/primaria-reghin/transparenta-decizionala/
Nepreluarea recomandărilor formulate și înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesați există și posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de hotărâre, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociație legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituție publică până la data de 24.07. 2025 .
Pentru informații suplimentare, vă stăm la dispoziție la următoarele date de contact: telefon: 0265/511112, interior 164, e-mail: office@primariareghin.ro, persoană de contact: Marinescu Sorina- responsabil cu societatea civilă.