În conformitate cu prevederile art.7 alin.(1) din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările si completările ulterioare, Primarul Municipiului Reghin anunță publicul interesat asupra demarării procedurii de transparență decizională pentru elaborarea PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE privind aprobarea PUD în vederea creării celui de al doilea acces auto la parcela de teren înscrisă în CF 60126 și realizare acces.
Propunerile, sugestiile sau opiniile cu valoare de recomandare cu privire la proiectul de hotărâre supus procesului de consultare publică se pot depune la Centrul de Informare a Cetăţeanului din cadrul Primăriei municipiului Reghin, se pot transmite la adresa de email: office@primariareghin.ro sau prin fax la numărul 0265/512542, până la data de 21.01.2022 .
Materialele transmise vor purta mențiunea: recomandare la Proiectul de hotărâre privind aprobarea PUD în vederea creării celui de al doilea acces auto la parcela de teren înscrisă în CF 60126 și realizare acces.
Persoanele sau organizaţiile interesate care transmit în scris propuneri, sugestii sau opinii cu privire la proiectul de hotărâre mai sus menționat, supus consultării publice, vor specifica articolul sau articolele din proiect la care se referă, menţionând data trimiterii şi datele de contact ale expeditorului.
Materialele informative se pot studia la avizierul Primăriei mun.Reghin şi pe site-ul www.primariareghin.ro., secțiunea „transparență decizională”.