Compania AQUASERV S.A. anunță implementarea unui nou sistem informatic de gestiune a activităților comerciale desfășurate în relația cu clienții. Această schimbare face parte din demersurile noastre de modernizare și digitalizare, având ca obiectiv îmbunătățirea experienței clienților și eficientizarea proceselor interne.Acest proces amplu de modernizare necesită o perioadă de tranziție, motiv pentru care dorim să aducem la cunoștința clienților că facturile pentru consumul aferent lunii august 2025 vor fi emise cu o anumită întârziere. Procesul de facturare prin noul sistem este deja în curs, iar echipa noastră lucrează intens la finalizarea procesului de emitere a facturilor pentru luna august prin intermediul noului sistem informatic. Am reușit deja să emitem primele tranșe de facturare la nivelul fiecărei sucursale a companiei și facem toate eforturile pentru a finaliza acest demers.Estimăm că toate facturile pentru luna august vor fi emise până la sfârșitul lunii septembrie 2025.Dorim să asigurăm clienții noștri că termenul de scadență al facturilor va fi corelat cu data emiterii acestora, oferind un interval de 15 zile de la data emiterii facturii pentru efectuarea plății, conform prevederilor legale și contractuale.Ne cerem scuze pentru orice inconvenient creat de această situație și vă mulțumim pentru înțelegere și răbdare. Implementarea acestui sistem informatic reprezintă un pas important pentru a oferi servicii mai moderne, mai rapide și mai eficiente.Pentru orice întrebări sau clarificări suplimentare, vă rugăm să ne contactați la tel.: 0265 208 888 sau email: client@aquaserv.ro.Compania AQUASERV S.A.