Asociaţia profesională a Emitenţilor de Tichete (APET) a anunţat, miercuri, că lansează campania de informare România de vacanţă, prin care propune românilor destinaţii mai puţin frecventate din zone precum Olt, Vâlcea, Suceava sau Buzău.
În acest scop, APET promovează conţinut original video şi foto din zone precum Olt, Vâlcea, Suceava, Maramureş, Bistriţa-Năsăud, Târgu-Mureş, Buzău, Sibiu, în care vor fi prezentate atracţii culturale şi naturale.
“Salutăm această iniţiativă a Asociaţiei Emitenţilor de Tichete care vine să promoveze destinaţii de vacanţă din ţara noastră în rândul beneficiarilor de vouchere de vacanţă. Voucherele de vacanţă sunt un exemplu de politică publică eficientă de stimulare a unui sector de activitate şi a economiei în ansamblu. Ministerul Turismului încurajează acordarea de vouchere de vacanţă atât angajaţilor de la stat, cât şi celor din mediul privat, pentru a stimula turismul intern, iar iniţiativa APET contribuie la la distribuirea veniturilor din turism către o plajă cât mai mare de operatori”, a declarat Bogdan Trif, ministrul Turismului.
Prin această campaniei, APET îşi doreşte ca voucherele şi cardurile de vacanţă să devină unul dintre instrumentele prin care turismul local mai competitiv şi mai sustenabil pe toată perioada anului.
Acest proiect îşi propune să contribuie la schimbarea obiceiurilor de comportament şi consum turistic prin popularizarea unor puncte de atracţie, potrivit asociaţiei.
News.ro