Având în vedere criza cauzată de noul coronavirusul, SARS-CoV-2, care a lovit greu în industria HoReCa, Asociația Visit Mureș Egyesület vine cu o soluție de compromis, și mută obișnuitul study-tour în mediul virtual. ”Astfel, dorim să convocăm toate părțile interesate, îndeosebi turoperatori, agenții de turism și hotelieri sau proprietari de restaurante din județul Mureș, să participe la Study-tourul nostru virtual. În cadrul acestuia, Asociația Visit Mures va avea rolul de intermediar între participanții HoReCa și turoperatori sau agenții, dându-le posibilitatea de a-și prezenta măsurile adoptate în contextul relaxării din perioada următoare și a reluării activităților din turism, atât cât este posibil momentan”, aflăm din comunicatul Asociației.
Întâlnirea virtuală va avea loc în data de 15 iunie, de la orele 11.00, pe platforma Zoom, și va fi transmisă live pe pagina de facebook a asociației, unde rămâne vizibil și accesibil publicului larg.
Pe linkul 1 – găsiți imagini din județul Mureș, respectiv un scurt interviu cu Dl Szőcs Levente, managerul Asociației Visit Mureș Egyesület
Pe linkul 2 – invitația trimisă către touroperatori și agenții turistice din țară, respectiv lista hotelurilor participante.
Link1 – https://drive.google.com/file/d/1gamgbzpmGO1aYa8capFWf0F1Q0sCQqZs/view?usp=sharing
Link2 – https://mailchi.mp/c761f3a18a46/invitatie-study-tour-virtual
Asociația Visit Mureş Egyesület este o organizație non-profit responsabilă pentru promovarea județului Mureş, ca destinație turistică. A fost înființată în anul 2017 de Consiliul Judeţean Mureş, Serviciul Public Județean Salvaspeo Mureș şi Muzeul Județean Mureș. Scopul principal al asociaţiei este evidențierea atracțiilor și regiunilor turistice ale județului Mureș pe piața internă și internațională. În același timp, ne-am propus să colaborăm strâns cu toate părțile implicate în industria turismului și cu alţi parteneri strategici, în ideea de a construi un management comun al destinației. În primul rând, dorim să dezvoltăm o imagine comună a județului Mureş pentru a prezenta oferta turistică specifică regiunii ca un brand, rolul nostru fiind acela de liant între sectorul public și privat, din toate activitățile turistice.