Consiliul de admnistratie al echipei Baschet Club Mures s-a reunit din nou in ultimele zile pentru a evalua si a gasi solutiile necesare continuarii activitatii.
S-au analizat in primul rand aspectele financiare care au facut ca in ultimele luni sa existe dificultati reale in a plati salariile jucatorilor si a staff-ului tehnic.
Bugetul de venituri si cheltuieli a fost realizat in baza unor contracte parafate cu sponsorii, companii private sau autoritati publice, astfel ca s-au putut semna contracte cu jucatorii si cu furnizorii de servicii.
In aceste zile s-au reluat discutiile cu sponsorii principali care sunt in continuare dispusi sa sprijine echipa si cu autoritatea publica din Tirgu Mures care inregistreaza restante la plata sumelor aprobate pentru anul competitional 2015 – 2016. A fost virata o parte din aceste sume restante, insa insuficiente pentru a acoperi cheltuielile care au ramas restante in cadrul clubului.
Consiliul de administratie a analizat si modul in care a fost realizat managementul echipei in ultimele luni si s-a dat girul pentru ca echipa de conducere sa continue la carma clubului.
Consiliul de Adminstratie al BC Mures isi exprima speranta ca se va depasi si aceasta perioada dificila, asa cum in istoria clubului au fost perioade foarte dificile, dar baschetul tirgumuresean a continuat sa existe. „Ar fi si pacat pentru Ar fi păcat pentru miile de tineri din orașul Tîrgu Mureș care au început să practice baschet, datorită prezenței și rezultatelor înregistrate de echipa de seniori BC Mureș, să fie puși în situația de a nu mai avea “locomotiva” care să îi motiveze. Sunt copii care cresc într-un mediu de fair-play, de sănătate și care vor fi reprezentanții noii generații.” se spune în comunicatul de presă.