BMW anunță scăderi în China și Germania, dar creștere în România
BMW anunță scăderi în China și Germania, dar creștere în România

BMW anunță scăderi în China și Germania, dar creștere în România

Constructorul auto BMW nu s-a bucurat pe deplin în primele trei luni ale acestui an de încetarea crizei de semiconductori, deoarece s-a confruntat cu o scădere a cererii de autovehicule, inclusiv pe piața din China, care nu mai este cea mai mare piață a grupului în acest an.

Europa a redevenit cea mai mare piață a grupului, cu 215.917 autovehicule livrate, cu -1,9% sub nivelul din 2022, un impact major avându-l piața de origine, Germania, unde BMW a înregistrat o scădere de 7,2%, la un volum de 57.317 unități. China a trecut pe locul al doilea, ca urmare a unei scăderi de 6,6%, cu un total de 194.773, iar SUA își păstrează poziția a treia, cu 89.750 de unități și o creștere de 11,4%. În România, BMW anunță o creștere foarte mare a livrărilor, cu un volum de 1.247 unități, pentru marca BMW (+86,7%) și, respectiv, 100 unități pentru Mini, (+35,1%).

Citește articolul complet