Constructorul auto BMW nu s-a bucurat pe deplin în primele trei luni ale acestui an de încetarea crizei de semiconductori, deoarece s-a confruntat cu o scădere a cererii de autovehicule, inclusiv pe piața din China, care nu mai este cea mai mare piață a grupului în acest an.
Europa a redevenit cea mai mare piață a grupului, cu 215.917 autovehicule livrate, cu -1,9% sub nivelul din 2022, un impact major avându-l piața de origine, Germania, unde BMW a înregistrat o scădere de 7,2%, la un volum de 57.317 unități. China a trecut pe locul al doilea, ca urmare a unei scăderi de 6,6%, cu un total de 194.773, iar SUA își păstrează poziția a treia, cu 89.750 de unități și o creștere de 11,4%. În România, BMW anunță o creștere foarte mare a livrărilor, cu un volum de 1.247 unități, pentru marca BMW (+86,7%) și, respectiv, 100 unități pentru Mini, (+35,1%).
Category: Stirile Punctul