Comparativ cu anul şcolar anterior, în 2016-2017 s-a remarcat o uşoară scădere a numărului de elevi înscrişi în învăţământul special primar şi gimnazial cu 0,6% la nivel naţional.
În profil teritorial, la nivel de judeţ, valori mari ale ratei abandonului în învăţământul primar şi gimnazial s-au înregistrat în: Covasna şi Călăraşi (cu 3,7% fiecare), Braşov şi Vrancea (cu 3,2%
fiecare), Mureş şi Ialomiţa (cu 2,9% fiecare), Maramureş (2,6%). Cele mai mici valori ale ratei abandonului şcolar au fost semnalate în: Vâlcea şi Gorj (cu 0,7% fiecare), Arad (0,8%), Dâmboviţa, Argeş, Suceava, Neamţ (cu 1% fiecare), Botoşani (1,1%), Timiş, Prahova, Municipiul Bucureşti, şi Cluj (cu 1,2% fiecare), Teleorman, Vaslui, Sălaj şi Bistriţa-Năsăud (cu 1,3% fiecare), urmate de Hunedoara, Olt şi Alba (cu 1,4% fiecare).
Numărul elevilor înscrişi în învăţământul primar şi gimnazial în anul şcolar 2016-2017 a fost de 1.695.500 elevi, cu 1% mai mic comparativ cu anul şcolar anterior, aceştia reprezentând 47,1% din totalul populaţiei şcolare, conform datelor centralizate de Institutul Naţional de Statistică.
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.