Compania „Liviu Rebreanu“ a Teatrului Naţional Târgu-Mureş vă invită să vă instalaţi comod în fotolii ca şi când aţi fi în sala de spectacol şi să vizionaţi înregistrarea unui spectacol care a făcut deliciul publicului în stagiunile precedente.
În zilele de luni şi vineri, de la ora 20.30, vă vom propune câte o producţie din stagiunile trecute care, prin intermediul internetului şi a dumneavoastră, continuă să fie vie şi relevantă.
Vineri, 3 aprilie, vă aşteptăm pe canalul de YouTube al Companiei (https://www.youtube.com/channel/UCyxzwhJj5ZiGWMc_–fY20Q/featured) să vizionaţi „Carmina Burana“, pe muzica lui Carl Orff, regizat şi coregrafiat de Gigi Căciuleanu, un spectacol de referinţă din istoria recentă a Naţionalului târgumureşean.
Spectacolul a fost reprezentat atât în festivaluri din România, precum Festivalul Internaţional de Teatru de la Sibiu şi Festivalul Naţional de Teatru de la Bucureşti, cât şi peste hotare, iar amestecul de mişcare, muzică, imagine şi magie, purtând amprenta inconfundabilă a lui Gigi Căciuleanu, au cucerit publicul de toate vârstele.
Din distribuţie fac parte Monica Ristea, Benő Kinga, Rareş Budileanu, Csaba Ciugulitu, Mihai Crăciun, Costin Gavază, Gecse Ramona, Cristina Holtzli, Anca Loghin, Delia Martin, Mihaela Mihai, Luchian Pantea, Cristina Iuşan, Diana Avrămuţ, Claudiu Banciu, Denisa Badea, Ema Banciu, Bórdás Attila, Ioana Cheregi, Dabóczi Dávid, Ioana Decianu, Alexandru Frânceanu, Georgiana Ghergu, Gothárd Veronika, Péterfi Arnóld, Ruszuly Ervin, Simon Kalman Attila, Claudiu Ştian, Raisa Ané şi Zaiba Anikó. Scenografia a fost realizată de Alina Herescu, asistentă de coregrafie a fost Cristina Iuşan, asistent de regie a fost Laurenţiu Blaga, iar regia tehnică a fost asigurată de Ilarian Varga.
Premiera spectacolului a avut loc în 17 februarie 2012.
„În interiorul dimensiunii vizuale a coregrafiei maestrului Gigi Căciuleanu se ascund nenumărate semnificații. Survolând simbolistica medievală a Carminei Burana, maestrul nu renunță definitiv la aspectele reprezentării lingvistice, dar limbajul corporal rămâne primordial, corpul trebuie să povestească. (…) Dansul devine un ritual în care forțele mișcării evocă dimensiunile unui timp Universal. Raportul complex dintre reprezentare, muzică și dans, naște un nou concept acreditat de maestrul Gigi Căciuleanu: teatrul coregrafic.“ Florentina Váry – O lună magică (Teatrul azi, nr.5-6-7/2012)
Pe această cale vă invităm să vă abonați la canalul nostru de YouTube pentru a primi notificări despre noi conținuturi.