Ioana Grama, unul dintre cei mai urmăriţi creatori de conţinut digital din România, are două firme care au realizat afaceri nete de de 2,73 milioane de lei în 2022, cu 20% mai mici decât în 2021, şi marjă de profit net de 43,22% în 2022, cu peste 3,5 puncte procentuale mai mare decât în 2021, arată calculele Economica.net pe baza datelor obţinute din Termene şi Ministerul de Finanţe. Rezultatele financiare amintite mai sus au fost realizate cu doar un salariat.
Ioana Grama e urmărită de peste 466.000 de oameni pe Instagram, de 96.000 de oameni pe Facebook şi are 46.000 de abonaţi pe Youtube.
Tagurean Grama Ioana Florina deţine integral firmele Ioana Grama 92 Media şi Ioana Istagrama, conform informaţiilor de la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, puse la dispoziţia Economica.net de portalul juridic Termene.
Ioana Grama 92 Media şi Ioana Istagrama au activităţi ale agenţiilor de publicitate. Cele două firme au avut o cifră de afaceri cumulată de 2,73 milioane de lei în 2022, cu 20% mai mică decât în 2021. Firmele deţinute de Ioana Grama au avut un profit net cumulat de 1,18 milioane lei în 2022, cu 12% mai mic decât în 2021, arată calculele Economica.net pe baza datelor obţinute din Termene şi din situaţiile financiare ale firmelor.
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.