Din cele mai mari 50 de plăţi realizate de către compania naţională de drumuri şi autostrăzi, 33% au mers către constructorii din România, restul fiind împărţiţi între italieni, austrieci, spanioli, francezi şi greci. Dorinel Umbrărescu a rămas şi anul trecut cel mai bine plătit drumar român.
În total Ministerul Transporturilor alocă circa 1,7 mld. lei pentru centuri ocolitoare şi autostrăzi anul acesta, cu 20% mai mult decât anul trecut. În 2019 însă bugetul estimat este de 2,39 mld. lei iar în 2020 va creşte la 2,94 mld. lei.
În ceea ce priveşte autostrăzile, pe lista noilor tronsoane ce ar fi gata în perioada imediat următoare, adică în primul trimestru din acest an, ar putea fi inauguraţi 15 km din locul 2 Lugoj-Deva, loturile 3 şi 4 din A10 Sebeş- Turda şi lotul 4 din A1 Lugoj-Deva.
Pentru A3 Câmpia Turzii-Tg.-Mureş plăţile cumulate în 2017 au fost de 133,7 milioane lei pentru constructorii Strabag, Straco Grup şi Astaldi.
Sursa: ZF
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.