Noul CC de la Volkswagen este acel Comfort Coupe pe care majoritatea germanilor, a europenilor sau a lumii occidentale îl va alege pentru că are câte puțin din toate: design sportiv, motoare bune – spre foarte bune, tehnologie și lux. Dar CC reușește cumva să ofere și foarte multe din calitățile unei limuzine produse de granzii luxului: liste nesfârșite de dotări și opționale , șasiu și suspensii reglabile, prestigiul, etc. Ei bine, adunând toate aceste argumente obținem un produs ce mușcă tare din clasa de lux, se uită încruntat la sportivele de stradă și vine cu un raport preț/calitate intelingent.
Dar ce ne oferă noul CC?
Primul aspect și poate singura calitate de care presa auto s-a îndoit de la început este designul exterior, care spre deosebire de primul model este mai cuminte. Pare mai masivă, este mai modernă, dar este și mai moderată. Asta displace presei, dar presa nu a lăudat nici seria 6 de la BMW și aceasta s-a dovedit a fi un best-seller. În rest, numai de bine: motoare diesel din gama de 2 litri cu diferite puteri, 140 și 170 CP, iar benzinarilor le sunt oferite opțiuni de la 160 CP la 300 CP … după cum dictează buzunarul.