Agenția Naționalã de Administrare Fiscalã lanseazã CHAT, un nou serviciu electronic disponibil pe www.anaf.ro, începând cu data de 22.11.2021. Acest serviciu se aflã în fazã de testare pânã la sfârșitul anului și poate fi accesat la urmãtorul link:
https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/contact/call_center
Prin intermediul serviciului de CHAT contribuabilii pot beneficia de asistențã în vederea accesãrii serviciilor disponibile pe portalul instituțional. În situația în care contribuabilii doresc alte informații decât cele cu privire la serviciile disponibile pe portalul ANAF, aceștia sunt rugați sã apeleze la celelalte modalitãți de acordare a asistenței, cum ar fi Call Center ANAF.
Viziunea Agenției Naționale de Administrare Fiscalã este aceea de a deveni o administrație inovatoare și eficientã, capabilã sã rãspundã provocãrilor mediului extern, care sã ofere servicii noi și adaptate diferitelor categorii de contribuabili și care sã faciliteze conformarea fiscalã voluntarã.
Serviciul Comunicare, Relații Publice și Mass-Media