Când e întrebat despre investiţiile anuale ale companiei în iniţiativele de CSR, Marco Hoessl spune că i se ridică mingea la la fileu. „Cel mai recent raport de sustenabilitate arată munca unei echipe de peste 35 de colegi care au luat la mână tot ce am făcut pentru a deveni mai sustenabili din martie 2020 şi până în februarie 2021.
Carte de vizită
Marco Hoessl, CEO, Kaufland România şi Republica Moldova
► Marco Hoessl a preluat conducerea operaţiunilor Kaufland România în 2015;
►Un an mai târziu a fost numit şi la conducerea operaţiunilor Kaufland Republica Moldova;
► Şi-a început cariera în retail în urmă cu 15 ani, în cadrul discounterului Lidl din Grupul Schwarz, iar mai apoi a făcut parte din departamentul de vânzări la nivel internaţional, lucrând pe tot cuprinsul Europei;
► După o perioadă de activitate ca director de logistică al Lidl, a activat şi pe partea de conducere naţională de vânzări în România. A fost timp de 3 ani activ în poziţia de director regional Lidl iar apoi a avut ocazia să treacă la Kaufland, în departamentul de vânzări internaţionale. Numirea în funcţia de CEO, Kaufland România a fost primită cu mult entuziasm;
► În timpul mandatului său, Kaufland România a devenit prima companie din retailul local cu venituri de peste două miliarde de euro. Tot sub leadershipul lui, Kaufland România a devenit una din cele mai puternice companii din Europa de Sud-Est;
► Executivul vorbeşte limba română şi îi place să trăiască aici, unde şi-a făcut deja mulţi prieteni printre localnici.
► În 2021 a fost votat cel mai admirat CEO din România, în cadrul anuarului „100 Cei mai admiraţi CEO”, realizat de Business MAGAZIN.
Articolul complet pe Business Magazin