Conferinţa „ZOOM In” pune sub lupă noutăţile în HR, la Cluj!
Conferinţa „ZOOM In” pune sub lupă noutăţile în HR, la Cluj!

Conferinţa „ZOOM In” pune sub lupă noutăţile în HR, la Cluj!

Companiile din România se confruntă cu deficit de personal, aceasta fiind poate una dintre problemele cele mai grave. Numai în domeniul IT, în anul 2016, a existat un deficit de 50.000 de angajați[1], iar firmele din producție,de exemplu, relocă oameni și de la sute de km pentru a-i angaja. Astfel nu-i de mirare că firmele depun eforturi considerabile în a-și păstra și mulțumi angajații pe care îi au deja. Într-un mediu atât de dinamic, apar mereu trend-uri, concepte noi care promit să rezolve nevoile companiilor. Dacă aceste noi concepte nu sunt implementate corespunzător în companii, se pot transforma din investiții în cheltuieli. Pentru a afla cum pot fi aceste concepte  adaptate fiecărei companii,  Azimut Happy Employees lansează invitaţia la conferința regională Zoom IN, pe  27 aprilie, la The Office, Cluj-Napoca.

De ce este diferită conferința Zoom In?

Ana-Maria Trifan, PR&Trainer: Conferința Zoom IN este spațiul în care se ,,pun sub lupă” ultimele noutăți din HR. Tema acestei ediții este Organizational well-being, iar speakerii vor aduce perspectiva lor internațională, științifică, practică și locală asupra conceptului. Scopul este de a educa și informa cât mai corect piața asupra conceptului și strategiilor de well-being organizațional, în contextul în care acesta este prea puțin cunoscut sau înțelesul lui este deja, prea diluat.

De ce să dai Zoom IN?

Ana-Maria Trifan, PR&Trainer: Pentru că informația înseamnă putere. Dacă reușești să înțelegi ce este well-being-ul organizațional cu adevărat și cum să îl aplici, eforturile pentru angajații tăi vor fi mult mai unitare și obiective. Fiind parte  dintr-o comunitate de specialiști ai oportunitatea de a te informa corect despre concepte noi din piață și să înveți de la specialiști naționali și internaționali care studiază și urmăresc aceste concepte de ani. Pentru că vei avea parte de o abordare practică, interactivă, plenară cu participare directă, cu studii de caz reale; workshop-uri practice, acoperind sfera financiară, emoțională și socială a well-being-ului organizațional; instrumente aplicabile, care să îți ușureze munca zilnică; plus, un masterclass cu locuri limitate, susținut de Miranda Ash- Chief of Community la WorldBlu.

Unde poate fi consultată agenda evenimentului?

Ana-Maria Trifan, PR&Trainer: Dând un Zoom pe site-ul conferinței puteţi  vedea agenda, cine sunt speakerii și puteți lua biletele la preț de early bird!

Cine sunt susţinătorii evenimentului? 

Ana-Maria Trifan, PR&Trainer: Evenimentul este susținut de NN și HR Enterprise, în parteneriat cu FlorArt, Exclusiv Catering&Events, CheerUp, ChicBijoux.

Parteneri media?

Ana-Maria Trifan, PR&Trainer: Parteneri media sunt Loopaa, infoOradea, Clujeni.com, Evenimente Bănățene, Informația zilei, Jurnal Maramuresan, Transilvania Regional Business, Opinia Transilvană, Clujul de Buzunar, ProAlba, Portal Management, Jurnalul de Afaceri, Magazin Sălăjean, Punctul, Sighet-Online, Orașul Cluj, Cluj Life.

Cine este organizatorul evenimentului?

Ana-Maria Trifan, PR&Trainer: Evenimentul este organizat de Azimut Happy Employees – o companie clujeană care încă din 2008 se concentrează pe dezvoltarea programelor care să crească eficiența, productivitatea, angajamentul și motivația echipelor și a angajaților. În încercarea de a ne atinge viziunea ca toate echipele din lume să-și atingă potențialul lor maxim, oferim servicii de training, team building, consultanță și coaching.

EM

 

 

 

[1] https://www.hipo.ro/locuri-de-munca/vizualizareArticol/2063/%E2%80%8BRomania-are-un-deficit-de-50.000-de-angajati-in-IT,-in-2016.-Universitatile-livreaza-doar-jumatate-din-necesarul-de-specialisti

Lasă un răspuns