Companiile din România se confruntă cu deficit de personal, aceasta fiind poate una dintre problemele cele mai grave. Numai în domeniul IT, în anul 2016, a existat un deficit de 50.000 de angajați[1], iar firmele din producție,de exemplu, relocă oameni și de la sute de km pentru a-i angaja. Astfel nu-i de mirare că firmele depun eforturi considerabile în a-și păstra și mulțumi angajații pe care îi au deja. Într-un mediu atât de dinamic, apar mereu trend-uri, concepte noi care promit să rezolve nevoile companiilor. Dacă aceste noi concepte nu sunt implementate corespunzător în companii, se pot transforma din investiții în cheltuieli. Pentru a afla cum pot fi aceste concepte adaptate fiecărei companii, Azimut Happy Employees lansează invitaţia la conferința regională Zoom IN, pe 27 aprilie, la The Office, Cluj-Napoca.
De ce este diferită conferința Zoom In?
Ana-Maria Trifan, PR&Trainer: Conferința Zoom IN este spațiul în care se ,,pun sub lupă” ultimele noutăți din HR. Tema acestei ediții este Organizational well-being, iar speakerii vor aduce perspectiva lor internațională, științifică, practică și locală asupra conceptului. Scopul este de a educa și informa cât mai corect piața asupra conceptului și strategiilor de well-being organizațional, în contextul în care acesta este prea puțin cunoscut sau înțelesul lui este deja, prea diluat.
De ce să dai Zoom IN?
Ana-Maria Trifan, PR&Trainer: Pentru că informația înseamnă putere. Dacă reușești să înțelegi ce este well-being-ul organizațional cu adevărat și cum să îl aplici, eforturile pentru angajații tăi vor fi mult mai unitare și obiective. Fiind parte dintr-o comunitate de specialiști ai oportunitatea de a te informa corect despre concepte noi din piață și să înveți de la specialiști naționali și internaționali care studiază și urmăresc aceste concepte de ani. Pentru că vei avea parte de o abordare practică, interactivă, plenară cu participare directă, cu studii de caz reale; workshop-uri practice, acoperind sfera financiară, emoțională și socială a well-being-ului organizațional; instrumente aplicabile, care să îți ușureze munca zilnică; plus, un masterclass cu locuri limitate, susținut de Miranda Ash- Chief of Community la WorldBlu.
Unde poate fi consultată agenda evenimentului?
Ana-Maria Trifan, PR&Trainer: Dând un Zoom pe site-ul conferinței puteţi vedea agenda, cine sunt speakerii și puteți lua biletele la preț de early bird!
Cine sunt susţinătorii evenimentului?
Ana-Maria Trifan, PR&Trainer: Evenimentul este susținut de NN și HR Enterprise, în parteneriat cu FlorArt, Exclusiv Catering&Events, CheerUp, ChicBijoux.
Parteneri media?
Ana-Maria Trifan, PR&Trainer: Parteneri media sunt Loopaa, infoOradea, Clujeni.com, Evenimente Bănățene, Informația zilei, Jurnal Maramuresan, Transilvania Regional Business, Opinia Transilvană, Clujul de Buzunar, ProAlba, Portal Management, Jurnalul de Afaceri, Magazin Sălăjean, Punctul, Sighet-Online, Orașul Cluj, Cluj Life.
Cine este organizatorul evenimentului?
Ana-Maria Trifan, PR&Trainer: Evenimentul este organizat de Azimut Happy Employees – o companie clujeană care încă din 2008 se concentrează pe dezvoltarea programelor care să crească eficiența, productivitatea, angajamentul și motivația echipelor și a angajaților. În încercarea de a ne atinge viziunea ca toate echipele din lume să-și atingă potențialul lor maxim, oferim servicii de training, team building, consultanță și coaching.
EM
[1] https://www.hipo.ro/locuri-de-munca/vizualizareArticol/2063/%E2%80%8BRomania-are-un-deficit-de-50.000-de-angajati-in-IT,-in-2016.-Universitatile-livreaza-doar-jumatate-din-necesarul-de-specialisti