Directorul general al GastroPan 2018, Ildikó Váradi-Erdős, a declarat duminică, pentru AGERPRES, că datele preliminare indică încheierea unor contracte în valoare de peste 160 de milioane de euro în cadrul expoziţiei internaţionale deschisă în perioada 19-22 aprilie, la Târgu Mureş.
„Am discutat cu câteva firme care au expus la GastroPan, am făcut un calcul, care nu este definitiv, dar este relevant – în aceste zile s-au încheiat contracte pe termen scurt de circa 40 de milioane de euro iar pe termen lung, de 120 de milioane de euro. Cifrele pot fi şi mai mari, dar încă firmele nu au prelucrat toate datele. Sunt cifre provizorii, dar cu siguranţă această ediţie a fost un succes, chiar şi aşa, acestea sunt cifre mari iar săptămâna viitoare vom cunoaşte cu exactitate toate datele, dar pot să spun că am încheiat o expoziţie foarte bună. Sigur că putem să ne perfecţionăm, dar acesta este viitorul. Noi avem un colectiv foarte bun, toată lumea pune şi suflet, nu îşi folosesc doar capul, iar acest colectiv a gestionat totul foarte bine”, a afirmat Ildikó Váradi-Erdős.
Potrivit acesteia, cea mai mare problemă a organizatorilor manifestării este lipsa unui spaţiu expoziţional adecvat în zona centrală a ţării, fapt resimţit şi de alte domenii de activitate.
„Toată lumea spune că ne lipseşte un spaţiu dedicat doar expoziţiilor. Ar fi nevoie de o sală de expoziţie de 7.000-8.000 de metri pătraţi. Sperăm să îşi dea seama cineva cât de important este un astfel de spaţiu expoziţional. Noi suntem cei mai buni pe acest domeniu, dar şi alte domenii au nevoie de expoziţii de asemenea amploare”, a subliniat directorul general al GastroPan.
În acest an Expoziţia GastroPan a împlinit 10 ani, numărul expozanţilor cu standuri rezervate a depăşit 150 din 25 de ţări, ceea ce a însemnat un nou record în privinţa multitudinii soluţiilor expuse. La această ediţie, spaţiul expoziţional a crescut la patru săli, un spaţiu outdoor, o sală special dedicată Concursurilor GastroPan totalizând 7.800 metri pătraţi.
GastroPan, care s-a derulat la Târgu Mureş începând de joi până duminică, este cel mai important eveniment de tehnologii şi soluţii pentru industria de panificaţie, cofetărie şi HoReCa din Europa Centrală şi de Sud-Est.
Ediţia a zecea a GastroPan s-a bucurat de o impresionantă participare internaţională, pe lângă reprezentanţii unor firme de prestigiu din 25 de ţări, la Târgu Mureş aflându-se şi vicepreşedintele Uniunii Internaţionale a Brutarilor şi Cofetarilor, Ilonka Boldizsar, preşedintele Asociaţiei Centrale a Brutarilor din Germania, Michael Wippler, Nadja Düll, responsabila de proiect iba München, cel mai mare târg de profil din lume şi mulţi alţii.
Pe întreg parcursul GastroPan, expozanţii au prezentat cele mai noi soluţii şi tehnologii dedicate industriei de profil iar vizitatorii au putut experimenta numeroase produse şi au participat la show-uri culinare, workshopuri, demonstraţii şi campanii de degustare.
Expoziţia GastroPan este organizată de Boro-Info Group, prin redacţia revistelor de specialitate „Brutarul-Cofetarul” şi „Gastromedia”, în spatele cărora se află Ildikó Váradi-Erdős, Janos Váradi şi Boroka Jakab. AGERPRES
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.